Świąteczne wycinanki promują Play

Play promuje w swoich punktach sprzedaży oferty na abonament, mix idla firm. Materiały BTL i aranżacje wnętrz, których głównym motywemsą niestandardowe wycinanki świąteczne, przygotowała agencja ChangeConnections.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kreacja prowadzonych od początku listopada kampanii promocyjnychofert Play na abonament, mix i dla firm ma w oryginalny sposóbnawiązywać do świąt Bożego Narodzenia. Głównym motywemwykorzystywanych w akcji materiałów BTL i wystrojów wnętrz punktówsprzedaży tej sieci są wycinanki, które wyglądają jak płatkiśniegu, ale równie dobrze mogą być ażurowymi bombkami czyłańcuchami na choinki. Warstwa wizualna kampanii nie zawieratradycyjnych barw świątecznych, co ma ją wyróżniać wśród innychakcji tego typu.

Kreacje materiałów BTL promujących poszczególne oferty sązróżnicowane - np. te reklamujące usługi biznesowe pokazują biurofirmy po imprezie świątecznej. Ofertę na abonament promują ulotki,plakaty, hangery i naklejki witrynowe, mix - ulotki, plakaty ihangery, a ofertę dla firm - ulotki i plakaty. Wszystkie materiaływykorzystywane w tej akcji przygotowała agencja reklamowa ChangeConnections.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu