Świeżość, bliskość i optymizm nowymi wyróżnikami marki Intermarché (wideo)

Grupa Muszkieterów wprowadza w Polsce nową platformę komunikacyjną dla swojej sieci sklepów Intermarché. Działania realizowane pod hasłem „Świeżo, tanio, z optymizmem” to fundamentalne zmiany w strategii prezentowani marki, nad którymi detalista pracował z agencją DDB&Tribal przez kilka miesięcy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Świeżość, bliskość i optymizm nowymi wyróżnikami marki  Intermarché (wideo)

Jak podaje firma, prace nad nową definicją marki, poprzedzone wnikliwymi badaniami rynku, pozwoliły wyodrębnić kluczowe obszary, w których pozycjonowana będzie marka Intermarché. Wyróżniki te to przede wszystkim  świeżość, bliskość, inspiracja i optymizm. Dzięki tym założeniom sklepy sieci mają stać się jeszcze bardziej przyjazne i bliskie klientowi. Kupujący znajdą w nich nie tylko świeże produkty, ale również codzienne inspiracje, dzięki którym będą mogli prowadzić zdrowsze życie i lepiej się odżywiać.

– Za nami wielki start wypracowanej platformy marki Intermarché. Wykonaliśmy ogromną pracę, której ukoronowaniem jest nowy, świeży wizerunek naszej sieci. Przed nami okres dużej aktywności, by z optymizmem patrzeć w przyszłość – mówi Maciej Ćwikliński, prezes zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarche – Mamy nadzieję, że nowa odsłona marki będzie zachęcać klientów do dokonywania zmian na lepsze. Chcemy inspirować ich do wypracowywania nowych nawyków zakupowych i żywieniowych pokazując, że nawet niewielkim kosztem można udoskonalać codzienne życie.

W sklepach pojawi się wiele nowych oznaczeń, które podkreślać będą nową koncepcję marki, a zwłaszcza najważniejszy wyróżnik sieci – świeżość. Pojawi się również nowe oznaczenie najniższych cen na polskim rynku spożywczym – „Cieszy Cenka”, które ma oddawać charakter i nastrój kampanii. Wraz z nową platformą marki zmianie ulegnie layout i format gazetek handlowych sieci Intermarché na bardziej świeży i przyjazny wszystkim optymistkom.

Jednym z elementów komunikujących nową koncepcję, jest kampania reklamowa  „Świeżo, tanio, z optymizmem”. Bohaterką kampanii reklamowej jest Optymistka dzieląca się swoimi pomysłami na nieskomplikowane przepisy, które pomogą przyrządzić zdrowe i smaczne dania. Dużą rolę w nowej kampanii ma odgrywać aspekt edukacyjny, czyli podnoszenie świadomości na temat znaczenia zdrowego stylu życia – zarówno wśród dzieci, jak i dorosłych.

Kampanię przygotowały DDB&Tribal, Cut/Cut Production House, MediaCom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]