SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sylwia Krasnodębska wiceszefową Trójki

Sylwia Krasnodębska, dziennikarka „Gazety Polskiej Codziennie”, została wicedyrektorem Programu III Polskiego Radia. Wcześniej była typowana na stanowisko szefa anteny, ale ostatecznie został nim Adam Hlebowicz.

Sylwia Krasnodębska (fot. YouTube)Article

Nominację dla Krasnodębskiej potwierdziła Wirtualnemedia.pl Barbara Stanisławczyk, prezes Polskiego Radia.

Nowa wiceszefowa Trójki jest kierownikiem działu kultura w „Gazecie Polskiej Codziennie”. Wcześniej w TV Republika prowadziła program ”Republika gwiazd”. W przeszłości związana była też z Telewizją Polską - pracowała w redakcjach „Panoramy” i „Warto rozmawiać”.

Dyrektorem PR3 od kwietnia br. będzie Adam Hlebowicz, od 1993 roku (z dwuletnią przerwą) związany jest z Radiem Plus w Gdańsku. Pełnił tam funkcję redaktora naczelnego, a od 2005 roku był dyrektorem tej rozgłośni.

Poza Krasnodębską na szefa Trójki rozważano też dziennikarza muzycznego Romana Rogowieckiego. Propozycję pokierowania rozgłośnią odrzuciła natomiast dziennikarka polityczna Agnieszka Burzyńska, która dołączyła właśnie do redakcji dziennika „Fakt” .

Z danych Radio Track wynika, że w okresie od grudnia 2015 roku do lutego 2016 roku udział Trójki w rynku radiowym wyniósł 8,4 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sylwia Krasnodębska wiceszefową Trójki

39 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wuc
do "Program III Polskiego Radia dla zwykłych Polaków" - bardzo piękna pasta. Skąd ją wziąłeś?
odpowiedź
User
Jerzy
pierwszy komentarz - brak zwiazku
odpowiedź
User
Radio patriotyczne nie lewackie !!!
Przypomnijcie sobie jaką akcję wymyśliła radiowa Trójka z Gazetą Wyborczą gdy dyrektorem tego programu radiowego była Magdalena Jethon.
Wspólna akcja Kancelarii Prezydenta, radiowej Trójki i „Gazety Wyborczej” pt. „Orzeł może” była tak żenująca, że odstraszyła sponsorów. Z tego powodu Fundacja Polska Obywatelska, która miała współfinansować dalszy ciąg kampanii, wycofała się z projektu i zwróciła pieniądze Narodowemu Centrum Kultury.

W Dniu Flagi prezydent Bronisław Komorowski, dziennikarzy radiowej Trójki i „Gazety Wyborczej” zaproponowali Polakom tzw. „radosny patriotyzm”. Zamiast biało-czerwonych flag uczestnikom akcji rozdano różowe gadżety, a symbol narodowy – orła - odlano w czekoladzie, i to bez korony. Na głowy warszawiaków spadły także 3 miliony różowych ulotek. Jak ujawnił w lipcu w swoim serwisie internetowym prawo.vagla.pl mecenas Piotr Waglowski, dyspozycję zrzucenia papierów ze śmigłowców Sił Zbrojnych RP wydał szef Biura Bezpieczeństwa Narodowego gen. Stanisław Koziej.
odpowiedź
User
coraz lepsza zmiana
Szkoda słów, szkoda Trójki.
odpowiedź
User
Dobra zmiana
Nareszcie ! Z przyjemnością słucham Radiowej Trójki. :D :D :D
odpowiedź