SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sympatia Plus reklamowana jako „sprawdzony sposób na miłość” (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa serwisu randkowego SympatiaPlus.pl (Grupa Onet). W akcji witryna jest promowana jako „sprawdzony sposób na miłość”.

Sympatia Plus reklamowana jako „sprawdzony sposób na miłość” (wideo)

Kampania reklamowa serwisu SympatiaPlus.pl podkreśla, że dzięki certyfikowanemu testowi dopasowania ułatwia on poznawanie tylko tych osób, z którymi mamy szansę na zbudowanie wartościowej relacji. W akcji wykorzystywane są dwa typy reklam: męski i damski.

Przypomnijmy, że SympatiaPlus.pl została uruchomiona przez Grupę Onet w lutym br. jako nowa wersja serwisu StworzeniDlaSiebie.pl (więcej o tym). W marcu SympatiaPlus.pl zanotowała 301 tys. użytkowników i 5 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki).

Akcja reklamowa od 17 czerwca jest prowadzona w radiu, kinach, prasie oraz serwisach Grupy Onet. Kampania potrwa do końca sierpnia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sympatia Plus reklamowana jako „sprawdzony sposób na miłość” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl