Szefowa marketingu Microsoft CE przewodniczącą jury Innovation 2025

Kamila Cichocka, CMO Microsoft na Europę Centralną, stanęła na czele jury Innovation 2025, organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Na czele trzech głównych kategorii stanęli: Adam Nitecki (L'Oréal), Tomasz Misiukiewicz (Przestrzeń) i Małgorzata Niska (Dentsu Polska).

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Szefowa marketingu Microsoft CE przewodniczącą jury Innovation 2025
fot. materiały prasowe

Kamila Cichocka to dyrektorka marketingu na Europę Centralną w Microsoft z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży technologicznej. Rozwijała swoją karierę w międzynarodowych organizacjach, tworząc i wdrażając strategie marketingowe oraz sprzedażowe na różnych rynkach i wśród zróżnicowanych grup odbiorców. W Microsoft "odpowiada za działania marketingowe w regionie europejskim, skupione na efektywnych strategiach wejścia na rynek oraz kampaniach, które łączą ludzi z potencjałem i siłą technologii" - podano w komunikacie organizatorów.

Innovation 2025 - liderzy jury 

Na czele jury trzech głównych kategorii stanęli:

Adam Nitecki, general manager E-commerce – L'Oréal (Innowacje w Biznese);

Tomasz Misiukiewicz, Co-founder i Creative Director – Przestrzeń (Innowacje w Komunikacji);

Małgorzata Niska, head of media strategy – Dentsu Polska (Innowacje w Mediach).

Konkurs Innovation przeznaczony jest dla projektów z obszaru biznesu, mediów i komunikacji wyznaczających nowe kierunki w tych obszarach.
Projekty można zgłaszać w trzech głównych kategoriach:

Innowacje w Biznesie (podkategorie: Model Biznesowy i Sprzedażowy, Produkt, Usługa, Tech, Esg w Biznesie, Customer Experience, Wczesna Faza/Prototyp, Data Analytics: Analiza i wykorzystanie danych);

Innowacje w Komunikacji (podkategorie: Still&Motion Picture, Audio, Event&Instalacja, Digital & Interactive, Tech, Content/Entertainment, Challenging Limits, ESG w Komunikacji);

Innowacje w Mediach (podkategorie: Nowe Media i Formaty Mediowe – Wydawnicze, Touchpoint, Data Driven Insight, ESG w Mediach, Colaboration with Media Partners, Performance Media / Marketing).

Zgłoszenia do konkursu Innovation 2025 można przesyłać do 15 września 2025 r. Po zamknięciu naboru, 21 października zbierze się jury, które wybierze laureatów. Ogłoszenie wyników nastąpi podczas Gali Innovation, która odbędzie się 26 listopada w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. W jej trakcie zostanie również zaprezentowany ranking Marketing Master by SAR – będzie to jego druga edycja.

Dzień później – 27 i 28 listopada – w tym samym miejscu odbędzie się konferencja Imagination Day 2025.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu