Sześć podmiotów zainteresowanych promocją owoców, warzyw i nabiału wśród uczniów

Pięć agencji i konsorcjum trzech firm złożyło oferty w przetargu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa (dawna Agencja Rynku Rolnego) na realizację kampanii promującej „Program dla szkół”. Walczą o obsługę budżetu wycenionego na ponad 3,3 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Sześć podmiotów zainteresowanych promocją owoców, warzyw i nabiału wśród uczniów

Przetarg ogłoszono na początku marca br. Oferty złożyły: Bringmore Advertising (z ceną 3,51 mln zł), Profile (z ceną 3,32 mln zł), Havas Media (z ceną 3,32 mln zł), Fabryka Komunikacji Społecznej (z ceną 2,80 mln zł), Keino Grupa (z ceną 3,18 mln zł) oraz konsorcjum firm Partner of Promotion, Foszer Sawicki Multimedia Agency i Effective Media (z ceną 3,30 mln  zł).

Budżet, jaki zamierza na te działania przeznaczyć KOWR wynosi 3, 321 mln zł.

Projekt „Program dla szkół” jest projektem unijnym, realizowanym przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa. W jego ramach uczniom szkół przekazywane są warzywa, owoce, mleko i przetwory mleczne.

Wybrana w przetargu agencja zajmie się m.in. przygotowaniem koncepcji, uruchomieniem i obsługą dedykowanego projektowi bloga, przygotowaniem i opracowaniem spotów oraz filmów krótkometrażowych, działaniami reklamowymi w telewizji, prasie i internecie oraz w mediach społecznościowych, działaniami PR itp. Kampania ma zostać zrealizowana najpóźniej do końca bieżącego roku szkolnego, czyli do 29 czerwca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Res Futura odpowiada na oskarżenia IMM o dezinformację. "Niepotrzebna przepychanka"

Res Futura odpowiada na oskarżenia IMM o dezinformację. "Niepotrzebna przepychanka"

W Australii zakaz social mediów dla dzieci. Jak działa? Które inne kraje go chcą?

W Australii zakaz social mediów dla dzieci. Jak działa? Które inne kraje go chcą?

Nowe pakiety dla polskich użytkowników Amazon Prime Video

Nowe pakiety dla polskich użytkowników Amazon Prime Video

Co z sylwestrem Republiki? Sakiewicz: gwiazdy ustalone w 90 proc.

Co z sylwestrem Republiki? Sakiewicz: gwiazdy ustalone w 90 proc.

Te serwisy i aplikacje odwiedza najwięcej Polaków. Temu mocno w dół

Te serwisy i aplikacje odwiedza najwięcej Polaków. Temu mocno w dół

"Magda gotuje Internet" w styczniu na antenie TVN. Jest data premiery

"Magda gotuje Internet" w styczniu na antenie TVN. Jest data premiery