SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Szkło kontaktowe” znów hitem TVN24. Program zyskał 190 tys. widzów

Program „Szkło kontaktowe” w jesiennej ramówce ogląda średnio 543 tys. osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej audycja zyskała 187 tys. widzów. TVN24 w czasie jej emisji pokonuje konkurencyjne stacje: TVP Info i Polsat News.

fot. tvnArticle

Średnia widownia „Szkła kontaktowego” w okresie od 1 września do 28 grudnia 2015 roku wyniosła 543 tys. osób. Przełożyło się to na 4,46 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,76 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Program emitowany jest na antenie TVN24 codziennie o godz. 22.00.

Najchętniej oglądany odcinek programu w analizowanym okresie wyemitowano 26 października br. Zainteresował on 841 tys. widzów.

Trzy topowe odcinki „Szkła kontaktowego” w ostatnim roku

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

26-10-2015

22:00

840 658

6,94%

02-12-2015

21:59

817 336

7,03%

23-12-2015

22:22

780 845

6,70%

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej program zyskał 187 tys. osób. W okresie od 1 września do 28 grudnia ub.r. „Szkło kontaktowe” oglądało bowiem 356 tys. widzów, a jego udział plasował się odpowiednio na poziomie 2,92 proc. oraz 1,37 proc.

TVN24 w paśmie nadawania codziennej audycji wygrywa walkę o widza ze stacją TVP Info, która w tym czasie notuje 3,18 proc. udziału. TVP Info nadaje wówczas głównie program informacyjny „Panorama dnia”, a w czwartki także magazyn „Jan Pospieszalski. Bliżej”. Zdecydowanie słabiej od TVN24 radzi sobie też Polsat News - ma tylko 0,72 proc. Taka sama jest kolejność wśród widzów w grupie komercyjnej, ale przewaga TVN24 nad TVP Info jest tutaj minimalna.

Oglądalność magazynu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN24 - Szkło kontaktowe

543 206

4,46%

1,76%

TVP Info

386 791

3,18%

1,66%

Polsat News

87 719

0,72%

0,56%

„Szkło kontraktowe” nadawane jest w TVN24 od 2005 roku. Wśród gospodarzy i komentatorów programu są m.in. Grzegorz Miecugow, Tomasz Sianecki, Grzegorz Markowski, Wojciech Zimiński, Artur Andrus, Krzysztof Daukszewicz i Marek Przybylik.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w listopadzie br. udział TVN24 w rynku telewizyjnym wyniósł 3,56 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Szkło kontaktowe” znów hitem TVN24. Program zyskał 190 tys. widzów

37 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
marketer
mamy PRL bis, to nic dziwnego, że Szkło zyskuje widzów
odpowiedź
User
Wyborca partii .Nowoczesna
Podobno w 2016 roku logo TVN przejdzie drobny lifting polegający na tym że przed literą N zostanie dodana kropka. Od tego momentu telewizja będzie nazywać się TV.N
odpowiedź
User
jaro
Już niebawem tylko w TVN będziemy wiedzieć co się naprawdę dzieje w tym naszym kraju.TVP(a może raczej TVP Republika)będzie nadawać tylko to co jest dla pisiorów wygodne.
odpowiedź