SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Szkoda życia na mieszkanie w złym miejscu” - Kondrat i Mecwaldowski reklamują ING (wideo)

ING Bank Śląski rusza z kampanią reklamową kredytu hipotecznego. Akcję - w której obok Marka Kondrata występuje Wojciech Mecwaldowski - przygotowały firmy Brain i PanMedia Western ora rysownik Marek Raczkowski.

Startująca właśnie kampania ING Banku Śląskiego zwraca uwagę na problem niedogodności mieszkaniowych Polaków. - Z badań przeprowadzonych na nasze zlecenie przez Millward Brown SMG/KRC wynika, że trzech na czterech Polaków znajduje co najmniej jeden powód do narzekania na swoje obecne miejsce zamieszkania. Głównie wskazują na złe warunki mieszkaniowe oraz trudności we współżyciu z sąsiadami - opisuje Barbara Pasterczyk, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w banku.

W nowych reklamach ING Banku Śląskiego Wojciech Mecwaldowski, aktor znany głównie z seriali, gra mężczyznę kompletnie zirytowanego na swoich sąsiadów. W pierwszym ze spotów - nawiązujących klimatem do „Dnia świra” - Mecwaldowskiego denerwuje sąsiad kolekcjonujący zegarki, a w kolejnych pojawi się m.in. sąsiad meloman. Na końcu reklam Marek Kondrat przedstawia ofertę ING Banku Śląskiego: brak prowizji za udzielenie kredytu hipotecznego, wymienialny na obniżenie marży o 0,6 pkt proc.





Kampania będzie prowadzona pod hasłem „Szkoda życia na mieszkanie w złym miejscu” od 18 września, obejmując telewizję (stacje ogólnopolskie i tematyczne), internet (największe portale, serwisy nieruchomościowe i wyszukiwarki) oraz prasę (tygodniki opinii). Na potrzeby kampanii przygotowano też osobne spoty do internetu (poniżej jeden z nich).


Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Brain, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy PanMedia Western. Natomiast reklamy prasowe na potrzeby akcji przygotował Marek Raczkowski.

Dołącz do dyskusji: „Szkoda życia na mieszkanie w złym miejscu” - Kondrat i Mecwaldowski reklamują ING (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
august
Szkoda czasu na czytanie pierduł!
odpowiedź
User
Tuhajbej z Wrocławia
La la la la... Ale to już było... i powraca znowu (powinna zaśpiewać nasza festynowa pieśniarka). O proszę, a tutaj znalazłem inspirację (nobliwszy synonim zrzynki) tej kampanii (http://www.youtube.com/watch?v=ZWCoDQ_UTQc).
Ale kopia bardziej dostatnia, aktorzy jakby bardziej znani, reżyserka niczego sobie, a i dialogi dobre, baaaardzo dobre!
odpowiedź
User
olo
nie widziałem jeszcze,ale widziałem reklame soku owocowego,rewolucja, co
przenosi do Meksyku i gdzies jeszcze przez budki/kibelki,ha,ha
swietni pomysłodawcy
podobnie jak w reklamie citroena ?? tak,tak,dzyn dzyn, tu operator twoj,wyłam
sie
odpowiedź