SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Szpilki” bez Magdy Schejbal i “Hotel 52” z mniejszą widownią

Najnowsze sezony czwartkowych seriali Polsatu “Hotel 52” i “Szpilki na Giewoncie” mają niższą widownię niż ich serie nadawane rok temu. “Hotel” daje stacji trzecie miejsce w rynku, zaś “Szpilki” przegrywają tylko z TVN, ale straciły więcej widzów niż “Hotel”.

“Szpilki” bez Magdy Schejbal i “Hotel 52” z mniejszą widownią

Piąta seria “Hotelu 52”, emitowana w czwartki o 21.05, po trzech odcinkach gromadzi średnio 2,41 mln widzów, co daje Polsatowi 16,36 proc. udziału w grupie 4+ i 18,07 proc. w komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla Wirtualnemedia.pl.

Dla porównania, nadawana wiosną ub.r. trzecia edycja obyczajowej produkcji miała po trzech epizodach średnio 2,61 mln widzów, a udział stacji wynosił odpowiednio 16,74 proc. i 18,7 proc.


Nowy sezon serialu daje Polsatowi trzecie miejsce w rynku w grupie 4+.
Liderem jest nadająca “Ojca Mateusza” i “Sprawę dla reportera” Jedynka, która ma w tym paśmie 23,85 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVN (“W11”, “Kuchenne rewolucje”; 17,94 proc.). Za Polsatem plasuje się tylko Dwójka (“Magia kłamstwa”, filmy; 7,32 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej Polsat jest drugi za TVN. 

Hotel 52Wszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
01-03-20122 724 16518,72%20,39%
08-03-20122 188 37814,90%16,64%
15-03-20122 312 46715,51%17,23%
Średnia2 408 34916,36%18,07%

 

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP 13 488 92323,85%15,89%
TVN2 624 83817,94%20,22%
Polsat – Hotel...2 408 34916,36%18,07%
TVP 21 070 9337,32%7,75%

Z kolei czwartą odsłonę “Szpilek na Giewoncie” i zarazem pierwszą bez Magdaleny Schejbal (dotąd odtwórczyni roli głównej), nadawaną w czwartki o 22.05, śledzi 1,81 mln osób - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. Udział stacji wynosi wtedy 16,77 proc. w 4+ i 17,94 proc. i w 16-49. Emitowany rok temu drugi sezon po trzech odcinkach miał znacznie wyższą średnią widownię, bowiem kształtowała się ona na poziomie 2,51 mln oglądających. Dawało to Polsatowi odpowiednio 21,62 proc. i 24,24 proc. udziału.


W czasie emisji “Szpilek” Polsat jest drugi wśród wszystkich widzów
. Liderem jest TVN, nadający wówczas “Kuchenne rewolucje” i filmy fabularne, co daje tej stacji 17,20 proc. udziału. Od Polsatu gorzej sobie radzą jednak TVP2 (filmy fabularne; 11,61 proc.) i TVP1 (seria dokumentalna “Polskie Oko, Polski Pazur”, “Szerokie tory”; 8,77 proc.). Polsat zajmuje drugą pozycję także w grupie komercyjnej. 

Szpilki...Wszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
01-03-20121 986 72218,19%19,81%
08-03-20121 788 55616,50%17,86%
15-03-20121 648 63015,57%16,11%
Średnia1 807 96916,77%17,94%

 

StacjaWszyscy 4+ 16-49
AMRSHR %SHR %
TVN1 843 32217,20%18,75%
Polsat – Szpilki...1 807 96916,77%17,94%
TVP 21 243 65611,61%11,13%
TVP 1940 1068,77%6,09%
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Szpilki” bez Magdy Schejbal i “Hotel 52” z mniejszą widownią

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ediss
"Hotel 52" może sobie poradzi w tym paśmie, ale "Szpilki" jak widać trzeba przenieść, bo co prawda mają pozycję wicelidera, ale oglądalność jest bardzo słaba.
odpowiedź
User
po
Szpilki widać ,ze z odcinak na odcinek coraz słabiej!
odpowiedź
User
Vader
Oba te produkty są denne i na poziomie Rysia z Klanu czy innej Galerii.
odpowiedź