SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Szpilki na Giewoncie” hitem Polsatu

Nowy serial „Szpilki na Giewoncie” ogląda 2,68 mln widzów, czyli o ponad milion więcej niż Polsat miał w tym paśmie przed rokiem. Produkcja zapewnia stacji pozycję lidera rynku.

Trzy pierwsze odcinki serialu „Szpilki na Gwiewoncie” zgromadziły w Polsacie średnio 2,68 mln osób. Udział w rynku wyniósł 24,58 proc. w grupie 4+ oraz 26,66 proc. w grupie 16-49. Przed rokiem kanał miał w tym paśmie 1,65 mln widzów i 16,39 proc. udziału (w grupie 4+).


 

DATAAMRSHR %SHR% (16-49)
02-09-2010276821625,52%26,69%
09-09-2010254031323,59%26,00%
16-09-2010272891824,65%27,32%
Średnio 2010267835424,58%26,66%
Średnio 2009165032616,39%20,39%


Polsat jest w trakcie emisji serialu zdecydowanym liderem
pasma zarówno w grupie 4+ jak i wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl druga pozycja przypadła TVN z 15,86 proc i 17,69 proc. udziału (odpowiednio w grupie 4+ i 16-49). Na kolejnych pozycjach znalazły się TVP2 i TVP1. 

stacjaAMRSHR %SHR % (16-49)
POLSAT267835424,58%26,66%
TVN171278615,86%17,69%
TVP2143144413,25%15,98%
TVP1133341712,34%7,88%


„Szpilki na Giewoncie” oglądają głównie kobiety, osoby między 30 a 59 rokiem życia
. Produkcja cieszy największą popularnością wśród mieszkańców średnich miast. Dominują osoby z wykształceniem podstawowym, wyższe wykształcenie ma 12,6 proc. widzów serialu. 

Szpilki na GiewoncieADH %AFF
PłećMężczyźni37,45%78
 Kobiety62,55%121
Wiek 4-91,76%29
  10-154,17%59
 16 - 193,45%60
 20 - 244,10%50
 25 - 298,87%100
 30 - 3411,07%136
 35 - 399,82%139
 40 - 447,29%113
 45 - 499,60%135
 50 - 5412,71%154
 55 - 5911,38%150
 60+15,79%81
Wlk. miastaWieś39,69%102
 < 50 tys.23,13%96
 50-100 tys.8,27%97
 100-200 tys.8,71%109
 > 200 tys.20,20%99
ZawódTop management8,67%112
 Pracownicy średniego szczebla17,82%123
 Pracownicy fizyczni i rolnicy23,73%117
 Emeryci24,93%100
 Inni24,85%76
WykształceniePodstawowe46,33%101
 Średnie35,14%119
 Wyższe12,60%110
 Inne5,93%46


Szpilki na Giewoncie" to historia wielkomiejskiej dziewczyny z Warszawy, pracującej w agencji reklamowej, która zostaje przerzucona do malutkiego oddziału firmy w Zakopanem. W roli głównej występuje Magda Schejbal, a oprócz niej zagrali m.in.: Krzysztof Wieszczek, Bartłomiej Topa, Maciej Kozłowski czy Tomasz Schimscheiner. Scenariusz napisał Radosław Figura, a serial dla Polsatu wyprodukowała firma Paisa Films.

Dołącz do dyskusji: „Szpilki na Giewoncie” hitem Polsatu

27 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
BARTEK
Czekam na drugą serię !
odpowiedź
User
Gembal
Nie oglądam żadnych nowych seriali, ale cieszę się, że Polsat ma w tym czasie dobre wyniki.
odpowiedź
User
antyserialowiec
Zobaczcie kto to ogląda, wieśniaki i ludzie po 40-te.
Chyba polsat wyobrażał sobie innych widzów!!!
odpowiedź