„Szpital 8” oglądało 1,8 mln widzów. Ponad 60 mln zł z reklam

Ósmy sezon serialu „Szpital” oglądało średnio 1,81 mln osób. Paradokument dał TVN pozycję wicelidera rynku telewizyjnego tuż za Polsatem, a wpływy z reklam wyniosły 60,50 mln zł.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Telewizja TVN ósmę serię „Szpitala” pokazywała w dni powszednie o godz. 18.00, w okresie od 1 września do 2 grudnia 2016 roku. Średnia widownia premierowych odcinków paradokumentu wyniosła 1,81 mln osób. Przełożyło się to na 15,06 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16,37 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,31 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 4 listopada br. Przed telewizorami zgromadził on 2,24 mln oglądających.

TVN w paśmie emisji scripted-docu zajął drugie miejsce w rynku wśród czterech głównych stacji telewizyjnych. Liderem w tym czasie był Polsat, emitujący wówczas „Pierwsza miłość” i początek „Wydarzeń”, co dało mu 15,16 proc. udziału. Trzecie miejsce zajęła TVP1 (gł. „Klan”, „Wspaniałe stulecie: Sułtanka Kosem” i „Królowa jednej nocy”; 13,34 proc.), a czwarte - TVP2 (gł. „Panorama” „Sport telegram”, „Pogoda”, „Jeden z dziesięciu”; 10,15 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/milion-widzow-serialu-19-tvn-liderem-w-grupie-komercyjnej ##

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 lat.

Wpływy reklamowe TVN wokół paradokumentalnej produkcji wyniosły 60,50 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Szpital” to realizowany w Krakowie serial z gatunku scripted-docu, pokazujący pracę szpitalnego oddziału ratunkowego. W każdym odcinku prezentowane są dwie historie pacjentów z innymi chorobami i problemami życiowymi. Poza amatorami w produkcji grają również aktorzy z teatrów. Za produkcję odpowiada samodzielnie stacja TVN.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu