SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Szpital” wygrał tylko z TVP2. 60 mln zł z reklam

Nowy serial paradokumentalny TVN „Szpital” oglądało średnio 1,6 mln widzów. Produkcja zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, wygrywając tylko z TVP2. Wpływy z reklam wyniosły 60,2 mln zł.

Szpital, fot. TVN

Szpital, fot. TVN

„Szpital” nadawany był na antenie TVN w okresie od 11 lutego do 31 maja 2013 roku, w dni powszednie o godz. 17.00 (od 4 marca o godz. 16.55). Średnia widownia odcinków pierwszego sezonu paradokumentu wyniosła 1,60 mln widzów. Przełożyło się to na 15,94 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 16,40 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie największą widownię zgromadził odcinek serialu pokazany 20 lutego br. Oglądało go 1,97 mln osób.

TVN w paśmie emisji scripted-docu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie była TVP1, emitująca wówczas „Teleexpress”, „Pogodę” oraz program rozrywkowy „Jaka to melodia?”, co dało jej 25,33 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat („Malanowski i partnerzy” oraz „Dlaczego ja?”; 16,99 proc.). Za TVN uplasowała się tylko TVP2 (liczne seriale; zaledwie 4,29 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej TVN była druga, przegrywając z Polsatem.

„Szpital” to realizowany w Krakowie serial z gatunku scripted-docu, pokazujący pracę szpitalnego oddziału ratunkowego. W każdym odcinku prezentowane są dwie historie pacjentów z innymi chorobami i problemami życiowymi. Poza amatorami w serialu grają również aktorzy z teatrów (więcej na ten temat).

Drugi sezon paradokumentalnej produkcji na antenie TVN pojawi się jesienią br. (dowiedz się więcej).


Pięć topowych odcinków „Szpitala” (dane TVN)

Data

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

2013-02-20

1 972 055

16,00%

17,80%

2013-02-21

1 961 063

16,40%

16,30%

2013-03-18

1 955 145

16,70%

15,90%

2013-02-18

1 952 462

15,60%

15,00%

2013-03-19

1 945 925

16,30%

18,90%

 

Oglądalność paradokumentu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

2 548 039

25,33%

16,24%

Polsat

1 709 547

16,99%

17,14%

TVN - Szpital

1 603 945

15,94%

16,40%

TVP2

431 590

4,29%

5,32%

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Szpital” wygrał tylko z TVP2. 60 mln zł z reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl