Szymon Demirkol w Saatchi & Saatchi. Odchodzą Michał Desowski i Michał Pawłowski

Szymon Demirkol, wcześniej szef kreacji w K2 Create, został associate creative directorem w agencji Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe). Wkrótce z agencją rozstaną się dyrektorzy kreatywni Michał Desowski oraz Michał Pawłowski.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Do głównych zadań Szymona Demirkola w Saatchi & Saatchi należeć będą: poszukiwanie nowych form przekazu i rozwiązań technologicznych wspierających produkt kreatywny agencji, zaangażowanie w działania nowo biznesowe, a przede wszystkim dbałość o najwyższą jakość realizacji dla Klientów.

Szymon Demirkol ma 15 lat doświadczenia w polskich i międzynarodowych agencjach reklamowych, a jego dorobek zawodowy obejmuje dziesiątki kampanii dla klientów z najważniejszych branż. Ma na koncie wiele realizacji nagradzanych i wyróżnianych w najbardziej znanych konkursach takich jak: Cannes Lions, KTR, Effie czy Innovation.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketinguZanim dołączył do Saatchi & Saatchi kierował kreacją w agencji K2 Create, obsługującej klientów takich jak między innymi Samsung czy Carrefour. Wcześniej pracował w agencji Gong, w której odpowiadał za obsługę marek Netflix oraz ING. Wcześniej na stanowiskach seniorskich pracował w Heart and Brain, FCB Bridge2fun i Grey Group, a karierę zaczynał w agencji G7 w 2007 roku.

Z Saatchi & Saatchi odchodzą Pawłowski i Desowski

Dołączenie do Saatchi & Saatchi Szymona Demirkola jest częścią długofalowej strategii agencji oraz odpowiedzią na nową strukturę kreacji i powołanie obszarów oraz kompetencji, tj. Content Creators & Advocacy, Creative Tech oraz AI Led Solutions.

W najbliższym czasie z agencją rozstaną się szefowie kreacji: Michał Pawłowski oraz Michał Desowski. Zmiana ta związana jest z ich osobistymi planami. Zarządzanie zespołem przejmie nowa osoba, która wkrótce obejmie stanowisko creative directora.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style