SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tak Tak z Pakietem Lojalnościowym

Ruszyła kampania reklamowa najnowszej propozycji Tak Taka - PakietuLojalnościowego, w którym cena za minutę rozmowy to 14 groszy i 4grosze za SMSa. W ramach najnowszej propozycji za 21 złotychużytkownik otrzyma pakiet 150 minut do sieci Era i siecistacjonarnych wymiennych na 600 SMSów wewnątrz sieci.

Tak Tak z Pakietem Lojalnościowym

Reklamy promujące Pakiet Lojalnościowy w Tak Taku emitowane są wogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych (m.in.: TVP,Polsat, TVN, Viva, MTV) i na ekranach kin w całym kraju. Nowaoferta marki będzie komunikowana również w radiu, na nośnikachreklamy zewnętrznej oraz w Internecie.

Kampanię przygotował Departament Komunikacji Rynkowej PTC przywspółpracy Agencji G7 oraz domu mediowego Optimum Media OMD.

Pakiet Lojalnościowy w Tak Taku
Oferta skierowana jest do użytkowników Taryfy Happy lub HappyTaniej, którzy korzystają z Tak Taka nie krócej niż 60 dni odchwili wykonania pierwszego połączenia.
Pakiet można aktywować wybierając na klawiaturze telefonuEkspresowy kod *122*21# i zatwierdzając go klawiszem inicjującympołączenie. Po aktywacji pakietu użytkownik otrzyma SMSapotwierdzającego włączenie usługi, a z konta zostanie pobranaautomatycznie kwota 21 zł brutto. W każdej chwili użytkownik możesprawdzić ilość i datę ważności minut i SMSów wysyłając bezpłatnykod *103*3#, bądź kontaktując się z konsultantem telefonicznegoBiura Obsługi Użytkownika.

Z oferty użytkownik może skorzystać raz w ciągu 30 dni. Minuty iSMSy otrzymane w ramach pakietu są ważne przez 30 dni od chwilidodania ich do konta. Jeżeli użytkownik chciałby przedłużyć ichważność może skorzystać z opcji wykupienia Pakietu 30 minut/120SMSów, dzięki czemu liczba zgromadzonych minut i SMSów zostaniezsumowana, a data ich ważności przedłużona o kolejne 30 dni. OfertaPakiet Lojalnościowy jest ważna od 8 kwietnia do 7 października2008 roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tak Tak z Pakietem Lojalnościowym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl