„Talizman” od Allegro najpopularniejszą reklamą na polskim YouTube w listopadzie (TOP5)

Zestawienie YouTube Ads Leaderboard za listopad 2017 otwiera świąteczna reklama „Talizman” Allegro. Podium uzupełniają spoty interaktywnych jajek Hatchimals oraz reklama z Tomaszem Oświecińskim zachęcającym do treningów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W listopadzie polscy internauci najchętniej oglądali na YouTube spot „Talizman” Allegro. Opowiada on historię chłopca i jego indiańskiego talizmanu, który przynosi szczęście i pomaga w trudnych chwilach. Wideo zachęca także do dzielenia się z innymi.

Drugie miejsce  zajął lider październikowego zestawienia, czyli film „Jajka Hatchimals Uuboxing Open Box” pokazujący, jak dzieci opiekują się wyjętym z pudełka jajkiem, a dzięki ich staraniom w końcu wykluwa się z niego pluszowy stworek.

Na trzecim miejscu znalazła się z kolei reklama portalu Budujmase.pl z udziałem aktora i trenera personalnego Tomasza Oświecińskiego, który zachęca w niej do rozpoczęcia treningów siłowych.

Miejsce czwarte przypadło reklamie promującej popularną akcję sieci Biedronka „Gang Świeżaków 2”.

 Zestawienie zamyka natomiast utrzymany w parodystycznej konwencji film „Rodzina Oddano - #1 Porachunki” z Andrzejem Grabowskim i Tomaszem Oświecińskim w rolach gangsterów.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style