Teatr w Tok FM

Radio Tok FM będzie w każdy poniedziałek o godzinie 20 emitowaćspektakle radiowe.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Pierwszym słuchowiskiem - 24 listopada będzie sztuka "Jakpięknie było rzucać płytami chodnikowymi" autorstwa MarkaModzelewskiego, w adaptacji i reżyserii Anny Smolar. Wystąpią w nimm.in. Jan Frycz, Andrzej Seweryn, Lech Łotocki i Monika Niemczyk. Wkolejne poniedziałki m.in. "Nas troje" Marka Koterskiego, "Okolicebikini" Macieja Kowalewskiego i "Tiramisu" Joanny Owsianko.

- Jesteśmy pierwszą komercyjną stacją, która będzie emitowaćspektakle teatralne. Teatr jest niezbyt łatwym produktem nasprzedaż, nie buduje ratingów, nie zwiększa zasięgów, nie stanowitypowego kontentu dla reklamodawców - nazywając rzecz tą okropnąnowomową. Teatr jest pokarmem dla wyobraźni i intelektu - nie dasię go po prostu skonsumować, trzeba go słuchać w większymskupieniu, trzeba mieć chwilę na refleksję i przestrzeń w sobie najego przyjęcie - mówi Ewa Wanat, redaktor naczelna Radia TokFM.

Nad projektem czuwa Rada Programowa teatru, w której składwchodzą: Dorota Wyżyńska, szefowa działu kultury "GazetyStołecznej", redaktor naczelna Radia Tok FM Ewa Wanat, RomanPawłowski - krytyk teatralny "Gazety Wyborczej", Artur Burchacki -producent wykonawczy spektakli oraz Mikołaj Lizut - dyrektorartystyczny teatru. Część spektakli powstała we współpracy zLaboratorium Dramatu kierowanym przez Tadeusza Słobodzianka.Sponsorem projektu jest Agora, a producentem - Robert Kijak.

Informacje o "Teatrze Radia Tok FM" i spektaklach będą ukazywałysię od 19 listopada w "Gazecie Wyborczej", "Polityce" i na anteniestacji. Reklamy projektu ukażą się w "GW" i jej dodatkach oraz naantenie Tok FM. Kampanię reklamową przygotowało i zaplanowało radiowe własnym zakresie.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu