SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tele Tydzień” i „Przyjaciółka” liderami czytelnictwa (dane tygodników i dwutygodników)

Liderem czytelnictwa tygodników w Polsce jest „Tele Tydzień”, z kolei wśród dwutygodników na czele znajduje się „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.

Article

Po „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) w okresie od listopada 2014 roku do kwietnia 2015 roku sięgało 23,91 proc. czytelników z szerokiej grupy wiekowej od 15 do 75 lat, co oznacza spadek względem analogicznego okresu rok wcześniej o 3,17 pkt. proc. - największy w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce należało do tygodnika „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), który w analizowanym okresie czytany był przez 15,90 proc. respondentów (spadek o 1,73 pkt. proc.). Jest to najpopularniejszy magazyn z segmentu pism yellow.

Na podium znalazła się także poradnikowa „Chwila dla Ciebie” (także Bauer) z wynikiem na poziomie 12,81 proc. Rok wcześniej po ten tytuł sięgało 13,75 proc. czytelników.

Czwartą pozycję zajął tygodnik z przedrukami „Angora” (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś). Jego czytanie zadeklarowało 10,21 proc. pytanych, co oznacza spadek o 1,62 pkt. proc.

Najpopularniejszym tygodnikiem opinii pozostaje „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska), po który sięgało 6,30 proc. czytelników, czyli o 2,18 pkt. proc. mniej niż rok wcześniej. Dało mu to miejsce piąte w zestawieniu ogólnym.

Trzy oczka niżej znalazł się kolejny tygodnik opinii, czyli „Wprost” (AWR „Wprost”), który rok wcześniej był siódmy. Jego wskaźnik czytelnictwa spadł z 6,14 proc. do 4,55 proc.

Tygodniki 15-75

listopad 2014 : kwiecień 2015

listopad 2013 : kwiecień 2014

PBC

Tytuł

Procent respondentów

Tele Tydzień

23,91%

27,08%

Życie na Gorąco

15,90%

17,63%

Chwila dla Ciebie

12,81%

13,75%

Angora

10,21%

11,83%

Newsweek

6,30%

8,48%

Auto Świat

5,91%

7,15%

Twoje Imperium

4,62%

5,21%

Wprost

4,55%

6,14%

To & Owo

4,17%

4,93%

Na Żywo

4,02%

4,67%

Polityka

3,81%

5,06%

Gość Niedzielny

3,71%

4,40%

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

2,68%

3,17%

Rewia

2,52%

3,16%

Motor

2,49%

2,86%

Świat & Ludzie

2,00%

2,29%

Teraz

1,34%

1,56%

W Sieci

1,08%

1,33%

Dobry Tydzień

0,81%

-

Tygodnik Siedlecki

0,53%

0,73%

TEMI Galicyjski Tygodnik Informacyjny

0,42%

0,42%

Tygodnik Ostrołęcki

0,34%

0,60%

MM Moje Miasto

0,31%

0,66%

W tej grupie wiekowej 16-59 lat dwa tygodniki z czołowej piątki - „Angora” i „Newsweek” - miały większy wskaźnik czytelnictwa niż wśród osób w wieku 15-75 lat, a pozostałe trzy tytuły - „Tele Tydzień”, „Życie na Gorąco” i „Chwila dla Ciebie” - odnotowały niższe wyniki.

Tygodniki 16-59

listopad 2014 : kwiecień 2015

PBC

Tytuł

Procent respondentów

Tele Tydzień

23,70%

Życie na Gorąco

14,71%

Chwila dla Ciebie

12,11%

Angora

10,30%

Auto Świat

6,89%

Newsweek

6,87%

Wprost

4,59%

To & Owo

4,08%

Twoje Imperium

3,94%

Na Żywo

3,77%

Polityka

3,57%

Motor

2,88%

Gość Niedzielny

2,84%

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

2,56%

Rewia

2,09%

Świat & Ludzie

1,55%

Teraz

1,31%

W Sieci

1,06%

Dobry Tydzień

0,74%

Tygodnik Siedlecki

0,59%

TEMI Galicyjski Tygodnik Informacyjny

0,48%

Tygodnik Ostrołęcki

0,36%

MM Moje Miasto

0,33%

  • 1
  • 2
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” i „Przyjaciółka” liderami czytelnictwa (dane tygodników i dwutygodników)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl