“Tele Tydzień” liderem, “Teleprogramy” ostatnie

W lutym br. spadła sprzedaż wszystkich tygodników z programem telewizyjnym. Liderem pozostał “Tele Tydzień”, a największy spadek zanotowały ostatnie w zestawieniu “Teleprogramy”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnie rozpowszechnianie płatne razem “Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w lutym br. wyniosło 1 071 339 egz., czyli o 6,9 proc. mniej niż rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn “To & Owo” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem na poziomie 457 527 egz. (spadek o 9 proc.). Podium zamyka “Kurier TV” (także Bauer) ze średnim rozpowszechnianiem płatne razem wynoszącym 228 481 egz., notując spadek o 22,1 proc.

Najwięcej stracił ostatni w rankingu tygodnik “Teleprogramy” (Teleprogram), którego wynik sprzedażowy w lutym br. zmalał względem lutego 2010 roku o 22,1 proc. do 37 504 egz.

Łącznie średnie rozpowszechnianie płatne razem tygodników telewizyjnych w lutym 2011 roku było o 8,3 proc. niższe niż rok wcześniej.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?