SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Tele Tydzień" poniżej miliona, rośnie tylko “Program TV”

Wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały w lipcu br. spadki sprzedaży poza pismem “Program TV”. Najwięcej straciło “Imperium TV”, a sprzedaż tego tytułu spadła poniżej 100 tys. egz. Liderem pozostaje “Tele Tydzień”.

Średnia sprzedaż ogółem “Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) wyniosła w lipcu br. 925 177 egz., czyli o 1,5 proc. mniej niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn “To & Owo” (Wydawnictwo Bauer) z lipcowym wynikiem na poziomie 408 295 egz. (spadek o 3,5 proc.). Podium zamyka “Kurier TV” (także Bauer) ze średnią sprzedażą ogółem wynoszącą 192 994 egz., notując spadek o 9,7 proc.

Najwięcej stracił natomiast siódmy w rankingu tytuł “Imperium TV” (Wydawnictwo Bauer). W lipcu br. miał on sprzedaż ogółem na poziomie 92 236 egz., czyli o 12,9 proc. niższą niż rok wcześniej.

Wzrost sprzedaży zanotował jedynie zajmujący szóste miejsce tygodnik “Program TV” (Oficyna Wydawnicza Press-Media), którego wynik sprzedażowy w siódmym miesiącu br. wzrósł względem lipca ub.r. o 7 proc. do 106 876 egz.

Łącznie średnia sprzedaży wszystkich analizowanych tytułów była w lipcu br. niższa o 7,3 proc. niż rok wcześniej.

ZKDPlipiec
Tygodniki20112010
TytułSprzedaż ogółem
Tele Tydzień925 177939 177
To & Owo408 295423 178
Magazyn Telewizyjny Kurier TV192 994213 677
Tele Max188 672198 840
Super TV178 250187 723
Program TV106 87699 860
Imperium TV92 236105 862
Teleprogramy37 22242 601


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Tele Tydzień" poniżej miliona, rośnie tylko “Program TV”

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zdziwiony
Po pierwsze, tygodniki telewizyjne kupuje dzisiaj, w dobie internetu, tylko prowincja i ludzie, dla ktorych są one jedynym, całościowym pismem kupowanym raz w tygodniu - z czymś do czytania, horoskopem, krzyżówką, przepisem kulinarnym i poradami zdrowotnymi. To wiemy wszyscy. Ale leżą przede mną cztery stare tygodniki telewizyjne Bauera i co widzę? Tylko w To & Owo skład redakcji prawie sie nie zmienił! I sprzedaż wciąż zadowalająca. A w pozostałych pismach znalazłem dzisiaj - dokładnie - cztery nazwiska w zespołach redakcyjnych (na ponad 30) sprzed czterech lat. Odpowiedź rodzi się sama.
odpowiedź
User
joker
Z niecierpliwieniem czekam na wyniki z września i gigantyczny spadek sprzedaży "To&Owo". Tygodnik dokonał rzeczy najgorszej z możliwych. Wyglądem dostosował się do wszystkich pozostałych obecnych na rynku programów tv, tracąc swoją oryginalność.

Zmiana jest nie do przyjęcia Szanowni Państwo Redaktorzy.
odpowiedź
User
QW
Panowie... lipiec i sierpień to zawsze okres spadkowy jeżeli chodzi o tivi gajdy.
Przyjdą wyniki jesienne TT znów poszybuje :)
odpowiedź