Telewizja WP przez dwa miesiące w otwartym oknie dla abonentów UPC

Do 11 maja Telewizja WP będzie dostępna w otwartym oknie dla abonentów UPC Polska, mających wykupiony jeden z dwóch wysokich abonamentów. Dzięki temu najnowszy sezon „Ucha Prezesa” będzie dla nich dostępny szybciej niż na YouTube.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Telewizja WP przez dwa miesiące w otwartym oknie dla abonentów UPC

Oferta otwartego okna dostępna jest dla posiadaczy abonamentów „Select” i „Max” od poniedziałku 12 marca.

UPC podkreśla, że dzięki temu w ofercie sieci serial „Ucho Prezesa” będzie dostępny przed premierą na YouTubie. Pierwszy odcinek trzeciego sezonu produkcji na platformie ShowMax pojawi się 15 marca, a w Telewizji WP zostanie wyemitowany 18 marca o godz. 20.00. Abonenci UPC zyskają również dostęp do serialu „W poszukiwaniu Boga z Morganem Freemanem”, którego emisja ruszy w Telewizji WP w czwartek 15 marca o 21.00.

Telewizja WP w UPC dostępna jest na kanale 23 i 158 (dekoder Mediabox) oraz 12 i 116 (dekoder Horizon). Nadaje również jako telewizja naziemna na ósmym multipleksie (MUX8) oraz w większości sieci kablowych i na platformie nc+.

Na koniec 2017 r. UPC Polska miał 1,43 mln klientów, w tym 1,02 mln użytkowników telewizji cyfrowej. Telewizja WP - według danych Nielsen Audience Measurement - w całym ub.r. miała 0,32 proc. udziału w oglądalności naziemnej telewizji cyfrowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu