Telewizje z reklam: TVN więcej, TVP 1 mniej

W sierpniu br. cennikowe wpływy reklamowe polskich stacji telewizyjnych były o ponad 3 proc. niższe niż rok wcześniej. Wśród głównych kanałów znacznie mniej zarobiła z reklam TVP 1, za to dużo więcej - tylko TVN.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Dane firmy Kantar Media przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl pokazują, że spadek cennikowych wpływów reklamowych stacji telewizyjnych wyniósł sierpniu 3,2 proc. z uwzględnieniem autopromocji, a 3 proc. - bez autopromocji. Natomiast wydatki na autopromocję zwiększyły się o 31,1 proc.

Wśród czołowych kanałów największy wzrost wpływów reklamowych w skali roku zanotował TVN - 27,3 proc. Nieznacznie więcej z reklam zarobiły TVP 2 - o 4 proc., TVP Info - o 2,8 proc. oraz TV 4 - o 2,7 proc.

Z drugiej strony przychody reklamowe Polsatu spadły w skali roku o 1,8 proc., a TVN 24 - o 6,2 proc. TVP 1 zarobiła z reklam 12,8 proc. mniej niż rok wcześniej, Discovery Channel - 13,3 proc., a AXN - 24,1 proc. mniej. Natomiast sierpniowe wpływy reklamowe TV Puls stanowiły tylko 44,2 proc. tych sprzed roku, a 4fun.tv - zaledwie 14,2 proc.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski