SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Telewizyjna kampania Kindziuka

Właśnie rozpoczęła się telewizyjna kampania Kindziuka, sztandarowej wędliny białostockiego zakładu PMB SA.

- Kampania obejmuje emisję spotów na ogólnopolskiej antenie telewizji TVN. Ośmiosekundowy billboard sponsorski będzie można zobaczyć przed programami o wysokiej oglądalności, np. "Super kino" czy "Wieczorne kino" - mówi Leszek Czemiel, prezes zarządu PMB SA.

Jest to jak dotychczas największa kampania białostockiego zakładu w TV. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki Kindziuk w całej Polsce. Produkcją spotu oraz zakupem mediów zajął się Foster Communication. Spot można pobrać ze strony http://www.pmb.com.pl/img/kindziuk.mpg

Równolegle do kampanii reklamowej w telewizji, PMB SA. prowadzić będzie marketingowe działania wspierające. Lubelska agencja Cumulus realizować będzie działania media relations w ogólnopolskiej branżowej prasie handlowej. Producent Kindziuka zapowiada także sponsoring programu w III Programie Polskiego Radia, szereg degustacji i animacji w miejscu sprzedaży. Przygotowane zostały także liczne materiały wsparcia sprzedaży, m.in. ulotki, plakaty, cenówki, fartuszki z logo Kindziuk, przyssawki pod szybę lady chłodniczej, itp.

Kampanię reklamową koordynuje kierownik działu marketingu PMB SA - Cezary Szyłak. Nadzorem nad promocją w punktach sprzedaży zajął się dyrektor pionu handlowego, Grzegorz Dworakowski.

Kampania reklamowa PMB SA. potrwa do końca września br.

Dołącz do dyskusji: Telewizyjna kampania Kindziuka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl