Telma Communications wypromuje bellemaison.pl

Z początkiem kwietnia Telma Communications Agency rozpoczęła współpracę ze sklepem internetowym bellemaison.pl.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Do zadań agencji należą działania z zakresu Public Relations, w tym: media relations, PR produktów oraz prowadzenie profili w serwisach Facebook i Pinterest.

Osobami odpowie-dzialnymi za realizację projektu są Julita Drozd i Mateusz Dryński.

Umowa została zawarta na okres sześciu miesięcy.

Sklep internetowy Belle Maison oferuje meble, oświetlenie i różnorodne akcesoria deko-racyjne w stylach prowansalskim, skandynawskim i shabby chic (charakteryzują go kla-syczne kształty mebli i dodatków z widocznymi śladami użytkowania w formie przetarć i rys).

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu