Teresa Wierzbowska prezesem Związku Pracodawców Prywatnych Mediów

Teresa Wierzbowska z Cyfrowego Polsatu została nowym prezesem Związku Pracodawców Prywatnych Mediów. Wybrano ją na dwuletnią kadencję.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

Wierzbowska na stanowisku prezesa Związku Pracodawców Prywatnych Mediów zastąpiła Marka Szydłowskiego.

Do zarządu weszli także Patrycja Gołos z UPC Polska, Ewa Wzięch (Canal+), Rafał Karcz (Grupa RMF FM), Bartosz Romanowski z Agory, Dominika Stępińska-Duch (TVN) i Agnieszka Mazur z Eurozetu.

Teresa Wierzbowska w Cyfrowym Polsacie

Teresa Wierzbowska na co dzień jest doradcą zarządu Cyfrowego Polsatu ds. public affairs. Angażuje się też w działalność organizacji branżowych, rozwijających media w Polsce, takich jak Stowarzyszenie Sygnał (reprezentuje branżę audiowizualną w zakresie ochrony własności intelektualnej), Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji czy Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Związek Pracodawców Prywatnych Mediów powstał w 1998 r., rok później przystąpił do Konfederacji Lewiatan. Reprezentuje interesy branży medialnej i zabiega o poprawę warunków jej funkcjonowania. Przynależność Związku do Lewiatana umożliwia uczestnictwo w procesie legislacyjnym, zarówno krajowym, jak unijnym, m.in. poprzez opiniowanie projektów aktów prawnych oraz udział w pracach komisji rządowych i parlamentarnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]