SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

The Martin Agency z budżetem reklamowym Morgan Stanley

Bank inwestycyjny Morgan Stanley zatrudnił The Martin Agency do obsługi swojego globalnego budżetu reklamowego.

W przetargu na warty ponad 29 milionów euro budżet The Martin Agency (należąca do Interpublic Group) pokonała inne, nie wymienione z nazwy agencje.

Do tej pory Morgan Stanley obsługiwany był przez agencję Ogilvy & Mather (WPP Group). Za planowanie i zakup mediów dla banku nadal będzie odpowiedzialny dom mediowy Spark Communications (Publicis Groupe), będący częścią Starcom.

Morgan Stanley, który w tym roku obchodzi swoje 75. urodziny, ma około 1200 oddziałów w 38 krajach całego świata.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: The Martin Agency z budżetem reklamowym Morgan Stanley

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl