The Martin Agency z budżetem reklamowym Morgan Stanley

Bank inwestycyjny Morgan Stanley zatrudnił The Martin Agency do obsługi swojego globalnego budżetu reklamowego.

km
km
Udostępnij artykuł:

W przetargu na warty ponad 29 milionów euro budżet The Martin Agency (należąca do Interpublic Group) pokonała inne, nie wymienione z nazwy agencje.

Do tej pory Morgan Stanley obsługiwany był przez agencję Ogilvy & Mather (WPP Group). Za planowanie i zakup mediów dla banku nadal będzie odpowiedzialny dom mediowy Spark Communications (Publicis Groupe), będący częścią Starcom.

Morgan Stanley, który w tym roku obchodzi swoje 75. urodziny, ma około 1200 oddziałów w 38 krajach całego świata.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana