SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Canal+ pokaże w br. kolejne sezony „The Office PL” i „Kruka”

W br. w Canal+ pojawią się druga odsłona serialu komediowego „The Office PL” (m.in. z Vanessą Aleksander i Piotrem Polakiem w obsadzie) i trzeci sezon serialu kryminalnego „Kruk” (z Michałem Żurawskim w roli głównej).

Drugi sezon „The Office PL” będzie opowiadał o dalszych losach pracowników Kropliczanki oraz ich dwójki co-prezesów, Patrycji (w tej roli Vanessa Aleksander) i Michała (gra go Piotr Polak). Tym razem Michał i Patrycja zmierzą się w pojedynku o stanowisko w zarządzie spółki do której należy Kropliczanka. Bohaterom prześcigającym się w innowacyjnych, biznesowych rozwiązaniach będą towarzyszyć nowi, świeżo zrekrutowani pracownicy.

Nie zmieniają się główni pozaekranowi twórcy „The Office PL”: za scenariusz będą odpowiadać Łukasz Sychowicz wraz z Jakubem Rużyłło i Mateuszem Zimnowodzkim, za reżyserię Maciej Bochniak, producentem kreatywnym jest Dorota Kośmicka, a producentem wykonawczym Jake Vision DGA Studio.

 

- Kiedy pisaliśmy pierwszy sezon nie wiedzieliśmy jak serial zostanie przyjęty, w końcu mierzyliśmy się z legendą. Teraz, kiedy wiemy, że reakcje były bardzo dobre, możemy pozwolić sobie na jeszcze więcej. W końcu, kto nie ryzykuje, ten nie pije Kropliczanki. W drugim sezonie będzie kilku nowych bohaterów, kilka bardzo ciekawych występów gościnnych, ale to co się nie zmieni to humor i sytuacje, które z jednej strony śmieszą, z drugiej każą się wstydzić za bohaterów - zapowiada Łukasz Sychowicz.

„The Office PL” zadebiutował w Canal+ jesienią ub.r.

Pierwszy sezon „The Office PL” był emitowany w Canal+ od 22 października ub.r., składał się z 12 odcinków. Serial, tak jak wszystkie produkcje nadawcy, jest dostępny na platformie Canal+ online. „The Office PL” jest oparty na licencji BBC.

- „The Office” to światowa marka. Według Nielsena w 2020 roku był to najchętniej oglądany serial w Stanach Zjednoczonych. Polska wersja to pierwsze mockumentary w portfolio Canal+. Pomimo że format liczy już ponad 20 lat, jest wręcz stworzony do streamingu, co potwierdzają świetne wyniki oglądalności w Canal+ online. Ma też unikalny potencjał niekonwencjonalnej promocji word-of-mouth w digitalu, co potwierdziła kampania pierwszego sezonu - wylicza Beata Ryczkowska, dyrektorka produkcji oryginalnych i koprodukcji w Canal+ Polska.

- Decyzja o kontynuacji jest też wynikiem naszej strategii programowej, której założeniem jest różnorodność gatunkowa i tematyczna - zarówno treści zagranicznych, jak i tych oryginalnych produkowanych w Polsce - dodaje.

„Kruk” dalej z Michałem Żurawskim w roli głównej

Z kolei trzeci sezon „Kruka” będzie kręcony tak jak poprzednie m.in. na Podlasiu, a główną rolę dalej będzie grał Michał Żurawski. Canal+ nie podaje żadnych dalszych informacji o fabule nowej odsłony serialu.

- Ostatni odcinek drugiego sezonu zostawił widzów w dramatycznym momencie. Pytanie, jakiego Kruka zobaczymy w kolejnym sezonie, bo jak mawia Szeptucha „nikt nie jest z natury ani zły ani dobry”. Czy bohater ulegnie nękającym go całe życie demonom, czy jako stróż prawa i ojciec kilkuletniego dziecka wendetę zaplanuje zupełnie inaczej? - zastanawia się Beata Ryczykowska.

- Sama byłam zaintrygowana w którą stronę pójdzie scenarzysta, bo Kruk to totalnie niejednoznaczna postać. Mogę zapewnić, że będziecie mu kibicować zaciskając pięści do białości. I o to chodzi w dobrym kryminale - podkreśla.

 

Za scenariusz trzeciego sezonu „Kruka” odpowiada Jakub Korolczuk, za reżyserię - Maciej Pieprzyca z producentami Opus TV. Reżyserem części odcinków będzie też Adrian Panek.

- Widzowie, którzy widzieli drugi sezon „Kruka”, wiedzą, co powinno się wydarzyć dalej - Kruk staje się mścicielem i krwawo rozprawia się z przeciwnikami. Ale ten bohater jest nieobliczalny. Równie dobrze może zaszyć się gdzieś daleko, żeby w ciszy przeżyć żałobę. Którą drogę wybierze? Sam jestem ciekaw, bo ja tylko spisuję jego historię, ale wszystkie decyzje podejmuje Adam Kruk - komentuje Jakub Korolczuk.

Pierwszy sezon „Kruka” (z podtytułem „Szepty słychać po zmroku” miał premierę w Canal+ w marcu 2018 roku, a drugi („Czorny Woron nie śpi”) - w lipcu ub.r. Każdy składał się z sześciu odcinków.

W 2020 roku przychody sprzedażowe grupy kapitałowej Canal+ Polska zwiększyły się o 5,2 proc. do 2,41 mld zł, a przy wzroście kosztów o 3,4 proc. do 2,16 mld zł zysk netto poszedł w górę z 88,12 do 178,25 mln zł.

Na koniec czerwca ub.r. Canal+ Polska miał 2,37 mln zł klientów bezpośrednich (0,3 proc. więcej niż rok wcześniej), czyli korzystających z Platformy Canal+, oferty telekomunikacyjnej, serwisów VoD i jej pakietów na platformie Player należącej do Grupy TVN Discovery.

Dołącz do dyskusji: Canal+ pokaże w br. kolejne sezony „The Office PL” i „Kruka”

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
35DS
Okropnie wyszlo, pazdzierz w stosunku do amerykanskiej wersji
odpowiedź
User
Tomek
Tylko nie office, to jest żenujace. Człowiek odwraca wzrok że wstydu przez aktorów.
odpowiedź
User
Juroooo
Polak jest beznadziejny. Humor to tam raczej nieśmieszny.
odpowiedź