Twórca „The Office” Greg Daniels rozpoczął prace nad serialem w tym samym uniwersum

Greg Daniels, który zaadaptował dla amerykańskiej widowni serial „The Office” na podstawie oryginału BBC autorstwa Ricky’ego Gervaisa i Stephena Merchanta, rozpoczyna prace nad scenariuszem nowej produkcji dziejącej się w tym samym uniwersum co kultowy poprzednik.

MM
MM
Udostępnij artykuł:

Planowany serial będzie rozgrywał się w nowym biurze z nowymi postaciami, ale w tym samym świecie, co mockument z pamiętną rolą Steve’a Carella, opowiadający o pracownikach firmy papierniczej Dunder Mifflin w Scranton w Pensylwanii.

Kierownictwo NBCU wielokrotnie podkreślało, że jest zainteresowane kolejną wersją „Biura” gdyby Daniels miał ochotę na jego realizację. Premiera „The Office” miała miejsce w 2005 roku, a poza Stevem Carrellem w serialu wystąpili: John Krasinski, Rainn Wilson, B.J. Novak, Jenna Fischer, Mindy Kaling, Leslie David Baker, Melora Hardin, Kate Flannery, Brian Baumgartner, Ed Helms, Oscar Nunez i Craig Robinson. Powstało dziewięć sezonów, serial zakończył się w 2013 roku, a odtwórca głównej roli opuścił produkcję po siódmej odsłonie.

Rozmowy na temat kontynuacji toczą się niemal od zakończenia serialu. Chociaż Daniels wielokrotnie podkreślał, że nie byłby zainteresowany kontynuacją „The Office” z tymi samymi bohaterami, jest otwarty na rozwijanie znanego uniwersum. Rozpoczęcie prac pokoju scenariuszowego z jego najbliższymi współpracownikami staje się dużym krokiem w stronę urzeczywistnienia tych planów. Należy jednak pamiętać, że jest to bardzo wczesny etap prac nad scenariuszem.

Istnieje możliwość, że gwiazdy oryginalnej produkcji pojawią się w nowym serialu gościnnie. Więcej o kultowym serialu przeczytacie tutaj.

W Polsce „The Office” można oglądać na platformie Netflix, Prime Video i SkyShowtime.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu