SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„The Voice of Poland 9” śledzi 1,63 mln widzów. TVP2 liderem rynku

Dziewiątą edycję „The Voice of Poland” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,63 mln osób. W porównaniu do ósmej serii widownia show minimalnie spadła, ale wzrosły rynkowe udziały. TVP2 w czasie emisji programu jest liderem rynku zarówno w 4+, jak i w 16-49 i 16-59.

fot. Telewizja Polska Article

Kolejną edycję „The Voice of Poland” na antenie TVP2 oglądać można w soboty o godz. 20.05 i o 21.10, począwszy od 1 września br. Średnia widownia pięciu pierwszych odcinków muzycznego widowiska (stacja z powodu transmisji koncertu nie pokazała jednego odcinka z 8 września) wyniosła 1,63 mln osób, co przełożyło się na 12,62 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,67 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,83 mln oglądających, program zgromadził 15 września - dane dla odcinka z godz. 21.10.

Dla porównania, ósmą edycję muzycznego widowiska, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio 1,73 mln osób, co przełożyło się na 12,13 proc. udziału w 4+, 12,58 proc. w 16-49 i 11,81 proc. w 16-59. Oznacza to, że program stracił 100 tys. widzów, ale wzrosły jego udziały we wszystkich analizowanych grupach wiekowych.

TVP2 w czasie nadawania dziewiątej edycji „The Voice of Poland” jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN z udziałem na poziomie 10,92 proc., emitujący wówczas gł. „Mam talent” i filmy fabularne. Trzecia jest TVP1 (gł. „Alarm!”, Sport” i „Dziewczyny ze Lwowa”; 8,57 proc.), a czwarty - Polsat (filmy fabularne; 7,72 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka jest liderem rynku.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „The Voice of Poland 9” śledzi 1,63 mln widzów. TVP2 liderem rynku

27 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dan
Ale nie zmieni to faktu ze Jury najsłabsze w historii. Nie ma chemii, nie ma tam niczego.
31 15
odpowiedź
User
typiara
Merytorycznie bardzo słaba edycja niestety. Poziom uczestników fatalny, chociaż jurorzy zaczarowują rzeczywistość i chwalą fałszujących wykonawców (polecam wykonanie Chandalier z tej edycji - makabra!). Przydałaby się przerwa formatowi, bo jak widać zaczyna brakować i wschodzących gwiazd i gwiazd na fotele jurorskie. Szkoda! Mam nadzieję, że Rinke pokusi się o pitchowanie TVP VoP Senior. Holenderska edycja jest świetna.
14 15
odpowiedź
User
Marcin
Trzeba przyznać, że decyzja o kolejnej odsłonie "The Voice of Poland" była dobrą decyzją. Widzowie nie zwiedli, poziom utrzymany. Brawo Panie prezesie Kurski!
20 18
odpowiedź
User
Ania
Nie mogę się zgodzić z poprzednimi komentarzami. Uważam, że produkcja jest godna kontynuacji i warto dać szanse nawet tym, którzy w pierwszej chwili nie zachwycili. Mogą zaskoczyć umiejętnościami w dalszej części programu
13 11
odpowiedź
User
Jan Sobolewski
Kolejna edycja konkursu okazuje się strzałem w dziesiątkę. Widownia pokazuje zainteresowanie a o to przecież chodzi. Konkurencja daleko w tyle.
19 10
odpowiedź