Instacart startuje na TikToku. Szybki zakup składników do konkretnej potrawy

Serwis TikTok nawiązał współpracę z firmą Instacart zajmującą się dostarczaniem towarów spożywczych zakupionych w sklepach internetowych. W ramach nowego rozwiązania użytkownicy TikToka będą mogli szybko zamawiać składniki niezbędne do wykonania przepisów na potrawy prezentowane w serwisie.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

TikTok należy do najpopularniejszych platform społecznościowych na świecie, według dostępnych danych obecnie korzysta z niej globalnie ponad 2 mld użytkowników. Niedawno serwis wystartował z platformą o nazwie SoundOn kierowaną do piosenkarzy, zespołów i muzyków.

Dzięki niej twórcy mogą zamieszczać swoje utwory na TikToku i w zewnętrznych serwisach muzycznych, a za korzystanie z nich przez słuchaczy otrzymują tantiemy bez prowizji.

Kulinarne przepisy dzięki Instacart

Teraz TikTok zapowiedział inne rozwiązanie dotyczące użytkowników o zamiłowaniach kulinarnych. Instacart, firma zajmująca się dostawami towarów zakupionych w sieci wprowadziła na TikToku opcję „Shoppable Recipes”, która pomoże użytkownikom kupić składniki do dań znalezionych w serwisie.

grafika

Według zapowiedzi po użyciu dedykowanego przycisku przy wybranym przepisie Instacart znajdzie potrzebne produkty i pomoże zorganizować dostawę. W ten sposób można znaleźć pomysł na obiad i uzyskać wszystko, co jest niezbędne do przygotowania konkretnego dania.

Obsługa przepisów kulinarnych w serwisie TikTok jest stopniowo wprowadzana dla twórców korzystających z funkcji Jump. Dostęp internetowy zostanie początkowo uruchomiony w ramach współpracy z firmą Hearst, która udostępni przyciski zakupowe na stronach takich jak Country Living i Good Housekeeping. Firma Instacart zapowiedziała, że kolejne powiązania zostaną ogłoszone w późniejszym okresie roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej