"Time" zastąpił swoją nazwę na okładce hasłem "Głosuj"

Amerykański tygodnik "Time" po raz pierwszy w swojej niemal 100-letniej historii usunął z okładki swój tytuł i logo, zastępując je hasłem "Vote" ("Głosuj").

jd
jd
Udostępnij artykuł:
"Time" zastąpił swoją nazwę na okładce hasłem "Głosuj"

"Time" z historyczną okładką "Vote" trafi do sprzedaży 2 listopada, w przeddzień wyborów prezydenckich w USA. Redakcja, tłumacząc usunięcie z bieżącego numeru własnej nazwy, podkreśla, że Amerykanie znaleźli się w historycznym momencie - wybór między Trumpem a Bidenem będzie dla kraju najważniejszym głosowaniem od 100 lat. Redaktorzy podkreślają, że wynik wyborów zdefiniuje kierunek, w którym pójdzie Ameryka nie tylko na cztery kolejne lata, ale i na całe dekady, co odciśnie piętno na następnych pokoleniach obywateli. 

Dlatego "Time" zachęca do wzięcia udziału w wyborach. W piśmie czytelnicy znajdą m.in. poradnik bezpiecznego głosowania w czasie pandemii Covid-19.

Najnowsze wydanie tygodnika "Time" przygotowano we współpracy ze Światowym Forum Ekonomicznym. Eksperci na łamach magazynu zastanawiają się, jak w momencie obecnego globalnego kryzysu pandemicznego, zbudować świat bardziej sprawiedliwy, zrównoważony i trwalszy.

Autorem okładki nowego wydania "Time" jest artysta i grafik Shepard Fairey. Pracował już przy dwóch innych okładkach magazynu.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK