SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Tina' liderem

Duże spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet, najmniej straciła 'Tina'.

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w marcu 2007 sprzedaż ogółem w wysokości 377 612 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to 2,1 procentowy spadek w porównaniu do analogicznego okresu w 2006 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) - 321 077 egz., na trzecim "Pani Domu" (Axel Springer Polska)  - 238 758 egz. a na czwartym miejscu ”Naj” (G+J Polska).

marzec
ZKDP20072006

Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Tina576821377612607160385852
Przyjaciółka579750321077652636389226
Pani Domu493432238758748309385754
Naj525375203237568685292162

2007

marzecluty

Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Tina576821377612555624412746
Przyjaciółka579750321077588947372057
Pani Domu493432238758475791244949
Naj525375203237496224236415


Podobne informacje - marcowe dane ZKDP:

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Tina' liderem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl