'Tina' liderem

Duże spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet, najmniej straciła 'Tina'.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w marcu 2007 sprzedaż ogółem w wysokości 377 612 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to 2,1 procentowy spadek w porównaniu do analogicznego okresu w 2006 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) - 321 077 egz., na trzecim "Pani Domu" (Axel Springer Polska)  - 238 758 egz. a na czwartym miejscu ”Naj” (G+J Polska).

marzecZKDP20072006Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemTina576821377612607160385852Przyjaciółka579750321077652636389226Pani Domu493432238758748309385754Naj525375203237568685292162

2007marzeclutyŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółemTina576821377612555624412746Przyjaciółka579750321077588947372057Pani Domu493432238758475791244949Naj525375203237496224236415

Podobne informacje - marcowe dane ZKDP:

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji