SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Tina' liderem

Duże spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet, najmniej straciła 'Tina'.

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w marcu 2007 sprzedaż ogółem w wysokości 377 612 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to 2,1 procentowy spadek w porównaniu do analogicznego okresu w 2006 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) - 321 077 egz., na trzecim "Pani Domu" (Axel Springer Polska)  - 238 758 egz. a na czwartym miejscu ”Naj” (G+J Polska).

marzec
ZKDP 2007 2006

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Tina 576821 377612 607160 385852
Przyjaciółka 579750 321077 652636 389226
Pani Domu 493432 238758 748309 385754
Naj 525375 203237 568685 292162

2007

marzec luty

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Tina 576821 377612 555624 412746
Przyjaciółka 579750 321077 588947 372057
Pani Domu 493432 238758 475791 244949
Naj 525375 203237 496224 236415


Podobne informacje - marcowe dane ZKDP:

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Tina' liderem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl