SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Tina" liderem, ostro w dół "Przyjaciółka"

Luty 2008: Olbrzymie spadki na rynku poradnikowych tygodników dlakobiet. Który tytuł stracił najwięcej?

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy,opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, tygodnik "Tina"(Wydawnictwo Bauer) osiągnął w lutym 2008 sprzedaż ogółem wwysokości 393 946 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałetytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza tojednak 4,5 procentowy spadek w porównaniu do analogicznego okresu w2007 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka"(Edipresse Polska) - 268 638 egz., na trzecim "Pani Domu" (AxelSpringer Polska) - 212 456 egz. a na czwartym miejscu "Naj" (G+JPolska) - 186 009 egz.

luty
ZKDP20082007

Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Tina537257393948555624412746
Przyjaciółka453884268638588947372057
PaniDomu437500212456475791244949
Naj368742186009496224237644
2008

lutystyczeń

Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Tina537257393948508964389317
Przyjaciółka453884268638429052275663
PaniDomu437500212456425000248178
Naj368742186009359604185611

Dołącz do dyskusji: "Tina" liderem, ostro w dół "Przyjaciółka"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl