SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tina” na plusie. Tracą „Pani Domu” i „Przyjaciółka”

W lipcu br. w segmencie dwutygodników poradnikowych tylko „Tina” zanotowała wzrost sprzedaży. Pogorszyły się natomiast wyniki „Pani Domu” i „Przyjaciółki”.

„Przyjaciółka” (Edipresse Polska) pozostała liderem rankingu, osiągając jednak w lipcu br. średnią sprzedaż ogółem niższą o 13,69 proc. niż rok wcześniej. Wynik tego tytułu to 528 790 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce w dalszym ciągu zajmuje „Tina” (Wydawnictwo Bauer),której sprzedaż wyniosła 471 922 egz. Tytuł ten jako jedyny zanotował wzrost - o 3,88 proc.

Ranking zamyka „Pani Domu” (Edipresse Polska), której sprzedaż ogółem spadła o 24,06 proc. i wyniosła 319 554 egz. Magazyn ten w lipcu br. zdrożał o 10 groszy do 0,99 zł.

ZKDPLipiec
Wirtualnemedia.pl20112010
TytułSprzedaż ogółem
Przyjaciółka528 790601 198
Tina471 922454 262
Pani Domu319 554396 448


W porównaniu z czerwcem br. wszystkie dwutygodniki zanotowały wzrost. Najwięcej zyskała „Tina” (15,33 proc.), zaś najmniej „Pani Domu” (8,17 proc.).

ZKDP2011
Wirtualnemedia.pllipiecczerwiec
TytułSprzedaż ogółem
Przyjaciółka528 790476 213
Tina471 922408 478
Pani Domu319 554295 393


 

Dołącz do dyskusji: „Tina” na plusie. Tracą „Pani Domu” i „Przyjaciółka”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl