– Dynamiczny rozwój formatu wideo, w tym interaktywnych rozwiązań, to jeden z kluczowych kierunków dla całej branży komunikacji cyfrowej – komentuje Agnieszka Fabianowicz, dyrektor ds. inicjatyw i relacji członkowskich, IAB Polska . – Dlatego cieszymy się, że Tivio Studio dołącza do IAB Polska, wzmacniając naszą społeczność swoim doświadczeniem w obszarze innowacyjnych technologii medialnych. Wspólnie będziemy mogli jeszcze lepiej wspierać twórców, reklamodawców i cały rynek w odkrywaniu nowych możliwości angażowania odbiorców – dodaje Agnieszka Fabianowicz.
W Polsce Tivio Studio realizuje m.in. projekt Stargaze - platformę, która zarządza relacjami między twórcami internetowymi a widzami, łącząc ich na wszystkich ekranach: od internetu i aplikacji mobilnych po telewizję linearną. Stargaze zapewnia twórcom stabilne źródła przychodów i zwiększoną widoczność dzięki obecności w telewizji ogólnopolskiej.

– Jesteśmy podekscytowani dołączeniem do IAB Polska – mówi Łukasz Wysocki, wiceprezes do spraw partnerstw odpowiedzialny za Polskę w Tivio Studio. – To ważny krok, który pozwala nam aktywnie uczestniczyć w kształtowaniu standardów branżowych i współpracować z liderami rynku.
Członkostwo w IAB Polska zapewnia Tivio Studio dostęp do projektów edukacyjnych, badawczych i branżowych, a także możliwość współtworzenia standardów, które kształtują przyszłość rynku cyfrowego w Polsce.











