„To jest ten smak!” hasłem Profi na wiosnę

Marka pasztetów Profi rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii mediowej prowadzonej pod hasłem „To jest ten smak!”. Wiosenne działania, realizowane w maju i czerwcu 2025 roku, koncentrują się na zwiększaniu rozpoznawalności brandu, dotarciu do młodszej grupy odbiorców oraz budowaniu wizerunku.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
„To jest ten smak!” hasłem Profi na wiosnę
fot. materiały prasowe

W ramach kampanii Profi prowadzona jest m.in. współpraca z wybranymi twórcami internetowymi oraz działania oparte na marketingu rekomendacji. Kanapka z pasztetem staje się tu nośnikiem smaku, prostoty i współczesnego stylu życia - elementem, który łączy pokolenia i wpisuje się w codzienne wybory konsumenckie.

Równolegle do działań influencerskich realizowana jest emisja reklam digitalowych w różnorodnej formie. Na największych portalach internetowych pojawiają się zarówno materiały statyczne, jak i dynamiczne - w tym programmatic display mix oraz rich media. Kampania obejmuje również platformy takie jak YouTube i TikTok, gdzie promowane są krótkie treści wideo.

Całość wspierana jest dodatkowymi aktywnościami w punktach sprzedaży, które uzupełniają przekaz w miejscu zakupu.

Kampania „To jest ten smak!” to kontynuacja strategii wizerunkowej marki Profi. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych