Studio produkcyjne Krzysztofa Gonciarza z ponad 1,5 mln zł przychodów i stratą w 2019 roku

Tofu Media Polska, studio produkcyjne założone przez Krzysztofa Gonciarza, Kasię Mecinski i Ilonę Patro, rok 2019 zamknęło z 1,516 mln zł przychodów oraz nieco ponad 14 tys. zł straty.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Studio produkcyjne Krzysztofa Gonciarza z ponad 1,5 mln zł przychodów i stratą w 2019 roku
Krzysztof Gonciarz

Tofu Media Polska to spółka założona przez Krzysztofa Gonciarza, Kasię Mecinski i Ilonę Patro w 2018 roku, jako filia japońskiego oddziału Tofu Media. Zajmuje się realizacją produkcją treści wideo, m.in. filmów korporacyjnych, reklam czy organizacją planów zdjęciowych.

Jak wynika ze sprawozdania złożonego przez spółkę do Krajowego Rejestru Sądowego, od października 2018 do grudnia 2019 roku Tofu Media Polska wypracowała 1,516 mln zł przychodów i 14 tys. zł straty netto. Koszty podstawowej działalności operacyjnej wyniosły 1,54 mln zł. Na wynagrodzenia przeznaczono 225,98 tys. zł.

grafika

Pandemia wpłynęła na działalność Tofu Media Polska

Jak wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Krzysztof Gonciarz, na bieżące funkcjonowanie firmy spory wpływ miała epidemia koronawirusa, niemniej część projektów została zrealizowana.  

- Co do pandemii, oczywiście spora część projektów została zawieszona bądź anulowana, ale udało nam się odnaleźć w nowym środowisku zarówno w Polsce jak i Japonii. Zawsze działaliśmy małymi zespołami oraz sprytem, a nie rozmachem produkcyjnym. Taka jest np.  reklama telewizyjna firmy Butchers która wyprodukowaliśmy z jedynie dwoma osobami i psem na planie. W Japonii produkowaliśmy w tym czasie małym zespołem m.in. odcinki serii "Omakase" dla firmy Vox (kanał Eater).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/krzysztof-gonciarz-przekazal-organizacji-lgbt-pieniadze-z-reklam-andrzeja-dudy ##

Gociarz dodaje, że na firmie odbiło się także odwołanie olimpiady w Tokio. - Tofu Media miało duże plany związane z Igrzyskami Olimpijskimi w Tokio, które niestety zostały przełożone na 2021 rok. Liczymy jednak, że ten dodatkowy rok przygotowań pomoże nam lepiej wykorzystać naszą unikalna pozycje pomiędzy Polską i Japonią - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl szef Tofu Media Polska.

Tofu Media Polska ma na koncie realizacje dla takich klientów jak Samsung, OSM Piątnica, Butcher's Polska, Echo Investment, Telemetria Polska, Warsaw Spire, Żywiec Zdrój. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska