SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Studio produkcyjne Krzysztofa Gonciarza z ponad 1,5 mln zł przychodów i stratą w 2019 roku

Tofu Media Polska, studio produkcyjne założone przez Krzysztofa Gonciarza, Kasię Mecinski i Ilonę Patro, rok 2019 zamknęło z 1,516 mln zł przychodów oraz nieco ponad 14 tys. zł straty.

Krzysztof GonciarzArticle

Tofu Media Polska to spółka założona przez Krzysztofa Gonciarza, Kasię Mecinski i Ilonę Patro w 2018 roku, jako filia japońskiego oddziału Tofu Media. Zajmuje się realizacją produkcją treści wideo, m.in. filmów korporacyjnych, reklam czy organizacją planów zdjęciowych.

Jak wynika ze sprawozdania złożonego przez spółkę do Krajowego Rejestru Sądowego, od października 2018 do grudnia 2019 roku Tofu Media Polska wypracowała 1,516 mln zł przychodów i 14 tys. zł straty netto. Koszty podstawowej działalności operacyjnej wyniosły 1,54 mln zł. Na wynagrodzenia przeznaczono 225,98 tys. zł.

Pandemia wpłynęła na działalność Tofu Media Polska

Jak wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Krzysztof Gonciarz, na bieżące funkcjonowanie firmy spory wpływ miała epidemia koronawirusa, niemniej część projektów została zrealizowana.  

- Co do pandemii, oczywiście spora część projektów została zawieszona bądź anulowana, ale udało nam się odnaleźć w nowym środowisku zarówno w Polsce jak i Japonii. Zawsze działaliśmy małymi zespołami oraz sprytem, a nie rozmachem produkcyjnym. Taka jest np.  reklama telewizyjna firmy Butchers która wyprodukowaliśmy z jedynie dwoma osobami i psem na planie. W Japonii produkowaliśmy w tym czasie małym zespołem m.in. odcinki serii "Omakase" dla firmy Vox (kanał Eater).

Gociarz dodaje, że na firmie odbiło się także odwołanie olimpiady w Tokio. - Tofu Media miało duże plany związane z Igrzyskami Olimpijskimi w Tokio, które niestety zostały przełożone na 2021 rok. Liczymy jednak, że ten dodatkowy rok przygotowań pomoże nam lepiej wykorzystać naszą unikalna pozycje pomiędzy Polską i Japonią - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl szef Tofu Media Polska.

Tofu Media Polska ma na koncie realizacje dla takich klientów jak Samsung, OSM Piątnica, Butcher's Polska, Echo Investment, Telemetria Polska, Warsaw Spire, Żywiec Zdrój. 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Studio produkcyjne Krzysztofa Gonciarza z ponad 1,5 mln zł przychodów i stratą w 2019 roku

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pytajnik
Czy w tym kraju istnieje chociaz jedna firma influencera, ktora przynosi zysk a nie strate? Wnioski z tych ostatnich publikacji sprawozdan finansowych spolek z rynku youtube sa jasne. Ten biznes to katastrofa. Przereklamowana w kazdym punkcie i oparta na ego ich wlascicieli.
odpowiedź
User
Realista
Kolejny przepadający kasę w tym biznesowi jutuberskim . Przecież te firmy nie maja racji bytu w normalnej gospodarce
odpowiedź
User
tak będzie
Jednym z niewielu plusów pandemii koronawirusa jest to, że ci wszyscy influancerzy, youtuberzy, blogerki i różnej maści pseudo celebryci internetowi pójdą w pee.zdu ze swoimi śmiesznymi biznesami ,adresowanymi do lemingów . Obudzą się z niczym, stojąc równiutko w kolejce do pośredniaka
odpowiedź
User
taka_prawda
Bez przesady, 14k to nie strata, choć 2020 może być gorszy. Gonciarz jeszcze w miarę sensowne rzeczy robi w porównaniu do większości influ-celebryckiej reszty, ;)
odpowiedź
User
@pytajnik
Kompletnie niczego nie rozumiesz. Jakie ten człowiek ma koszty? Mieszkanie w Japonii i nowy iPhone? Pooglądaj jego filmy i się zastanów. A następnie pomyśl, dlaczego w tylu firmach regularnie są niewielkie straty, chociaż firma jest na rynku od 15 lat. Podpowiedź: chodzi o podatki...
odpowiedź