SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tomasz Kot w rodzinnych rozmowach z „psem” reklamuje Jump Family w T-Mobile (wideo)

Do emisji trafiły nowe reklamy taryfy Jump Family w T-Mobile z udziałem Tomasza Kota jako głowy rodziny, której towarzyszy bohater w przebraniu psa. Kampanię przygotowały i realizują agencja DDB & Tribal i dom mediowy Starcom.

Article

Kampania oferowanej przez T-Mobile Polska taryfy Jump Family z udziałem Tomasza Kota zaczęła się w połowie kwietnia. Pierwsze reklamy pokazywały, jak Kot z rodziną i chłopakiem w przebraniu psa odwiedza salon tej sieci i kupuje promowaną usługę (obejrzyj te spoty).

Nowe spoty są utrzymane w konwencji serialu familijnego - pokazują zabawne rozmowy Kota z chłopakiem i innymi członkami rodziny.

Reklamy podkreślają, że w ramach wyższych planów taryfowych Jump Family otrzymuje się nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych oraz pakiety internetowe (zobacz szczegóły).

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Akcja reklamująca Jump Family jest prowadzona w telewizji (kanały główne i tematyczne), internecie (m.in. serwisy wideo i portale społecznościowe), radiu, prasie, na outdoorze (m.in. ekrany digital signage) oraz w kanałach własnych T-Mobile Polska (przede wszystkim w punktach sprzedaży).

Kreację kampanii przygotowała agencja DDB & Tribal, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

>>> Przeglądaj najciekawsze reklamy z Polski i zagranicy w naszym dziale Kreacje

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tomasz Kot w rodzinnych rozmowach z „psem” reklamuje Jump Family w T-Mobile (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nie bede waszym klientem bo macie denne reklamy.
najglupsza reklama jaka kiedykolwiek widziałem - ani smieszne ani sensowne. nie wiem kto bazuje w reklamie wyłącznie na nazwisku "Kot" i do tego dorabia zenujaca postac "Psa".
13 10
odpowiedź
User
spoko
hejterzy wszędzie się znajdą. Mi się reklama podoba, a moje dzieci są wielkimi fanami kota i psa :)
10 11
odpowiedź
User
dunno
Lubię Kota - jest to jeden z niewielu aktorów w Polsce, którego ciągle można nazywać aktorem a nie celebrytą. Pasuje do tmobile bo kojarzy sie z dobrą jakością - tak jak tmobile.
9 10
odpowiedź