SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tomasz Kucharczyk dyrektorem marketingu w M8 Production House

Tomasz Kucharczyk objął nowe stanowisko chief marketing officer w M8 Production House. Ostatnio zarządzał marketingiem dla klientów biznesowych w UPC Polska.

W Polsce oraz na rynkach zagranicznych - zaczynając od Wielkiej Brytanii - Tomasz Kucharczyk ma pracować nad budowaniem świadomości marki i skalowaniem działalności domu produkcyjnego M8 Production House.

Ostatnio w UPC

Kucharczyk posiada ponad 20-letnim doświadczeniem komercyjnym w obszarze klientów B2B i B2C w korporacjach takich jak UPC/Liberty Global, Huawei, Ooredoo Katar, Orange, Fiat czy Panasonic.

W poprzedniej firmie UPC Polska dla 5 krajów Europy Środkowo-Wschodniej zajmował się wdrażaniem strategii budowania wartości klientów B2B a następnie już w Polsce - pozycjonowaniem i komercjalizacją nowych usług dla klientów biznesowych, m.in.: AntyDDoS, usług mobilnych, Telewizji IP, usług w chmurze czy światłowodu FTTH w projekcie POPC.

M8 Production House jest domem produkcyjnym, posiadającym biura w Warszawie i Londynie, który zajmuje się produkcją krótkich, komercyjnych i wysokojakościowych dzieł audiowizualnych tj. filmy, animacje 2D/3D oraz treści typu VR (Virtual Reality) / AR (Augumented Reality).

 

Dołącz do dyskusji: Tomasz Kucharczyk dyrektorem marketingu w M8 Production House

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl