SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Tomasz Lis na żywo' najchętniej oglądany

Najpopularniejszym programem publicystycznym jest "Tomasz Lis nażywo". Druga pozycja przypada nadawanemu tego samego dnia "Terazmy!". Pozostałe programy publicystyczne emitowane zarówno przez TVP("Cienie PRL-u", "Warto rozmawiać", "Forum"), jak i TVN oraz TVN24("Kawa na ławę", "Szkło kontaktowe", "Kropka nad i", "Piaskiem pooczach") mają zdecydowanie mniejszą widownię.

'Tomasz Lis na żywo' najchętniej oglądany

Najpopularniejsze programy publicystyczne od 24.02do 14.04 2008


Wszyscy16-49
ProgramStacjaAMRSHR %SHR %
Tomasz Lis nażywoTVP23 602 43624,95%15,91%
Teraz my!TVN2 13704323,67%18,43%
Kawa naławęTVN i TVN241 562 26116,84%14,94%
CieniePRL-uTVP11 258 51211,61%7,14%
WartorozmawiaćTVP2986 35610,88%8,75%
SzkłokontaktoweTVN24430 7603,82%2,06%
ForumTVP Info339 7902,09%1,33%
Kropka nadiTVN24334 2622,18%1,43%
Piaskiem pooczachTVN24246 7991,72%0,96%


Nadawany od końca lutego w poniedziałkowe wieczory program TomaszaLisa okazał się prawdziwym hitem wśród propozycji publicystycznychwszystkich stacji telewizyjnych. Przeciętnie przyciągał on bowiemprzed telewizory 3,6 mln widzów, a jego premierowy odcinek oglądałonawet ponad 4,5 mln osób. Zapewniło to TVP2 udziały w rynkuwynoszące 24,95% (15,91% w komercyjnej grupie wiekowej 16-49).

Tomasz Lis na żywo - TVP2

Wszyscy16-49
DataAMRSHR %SHR %
14-04-20083 363 14824,92%16,31%
07-04-20083 70032824,34%16,52%
31-03-20083 374 01523,83%15,20%
17-03-20084 08026827,52%17,71%
10-03-20083 115 44222,00%13,02%
03-03-20082 97968420,66%11,87%
25-02-20084 583 15431,13%20,76%
średnia3 60243624,95%15,91%


Program Tomasza Sekielskiego i Andrzeja Morozowskiego emitowany wponiedziałkowe wieczory o 22.30 przyciągał przeciętnie 2,14 mlnosób. Format pod względem udziałów zanotował jednak podobne wynikico program Tomasza Lisa (23,67% w grupie 4+ i 18,43% w komercyjnejgrupie 16-49)..

Teraz my! - TVN

Wszyscy16-49
DataAMRSHR %SHR %
14-04-20081 877 31320,84%16,65%
07-04-20082 19738122,89%16,53%
31-03-20082 330 64925,90%22,78%
17-03-20082 08850723,46%20,80%
10-03-20082 211 74225,02%18,61%
03-03-20082 05496922,78%16,86%
25-02-20082 180 49224,71%16,64%
średnia2 13704323,67%18,43%


Trzecim najchętniej oglądanym programem publicystycznym w Polscejest nadawany przez TVN w niedzielne przedpołudnia program "Kawa naławę", który oglądało w analizowanym okresie średnio 1,39 mlnwidzów, co zapewniło stacji 15,45% udziałów w rynku (13,78% wgrupie 16-49). Dodatkowo blisko 300 tys. widzów śledziło format wTVN24.

Kawa na ławę - TVN

Wszyscy16-49
DataAMRSHR %SHR %
13-04-20081 157 19012,79%11,64%
06-04-20081 38392014,67%12,18%
30-03-20081 397 01416,39%14,96%
16-03-20081 30167014,40%12,77%
09-03-20081 415 97616,99%15,08%
02-03-20081 75945818,16%17,90%
24-02-20081 286 92614,54%11,43%
średnia1 38909315,45%13,78%


Inne programy publicystyczne, nadawane przez TVP, cieszyły sięnieco mniejszą popularnością. I tak "Cienie PRL-u", prowadzoneprzez byłego prezesa telewizji publicznej Bronisława Wildsteinaoglądało średnio 1,26 mln osób, co dało TVP1 udziały w rynkuwynoszące 11,61% (7,14% w grupie 16-49). Z kolei program "Wartorozmawiać" przyciągnął przed telewizory przeciętnie 986 tys.widzów, co zapewniło TVP2 10,88% udziałów w rynku (8,75% w grupie16-49). Zdecydowanie najmniejszą popularnością cieszyło sięnadawane w TVP Info "Forum", które oglądało średnio 340 tys.widzów, zapewniając stacji 2,09% udziałów w rynku (1,33% w grupie16-49).

Cienie PRL-u - TVP1

Wszyscy16-49
DataAMRSHR %SHR %
09-04-20081 239 44210,11%6,33%
26-03-20081 16362214,50%8,92%
19-03-20081 069 7729,82%6,14%
12-03-20081 24259311,18%7,27%
05-03-20081 575 50113,26%7,50%
średnia1 25851211,61%7,14%


Warto rozmawiać - TVP2

Wszyscy16-49
DataAMRSHR %SHR %
27-03-20081 059 13712,13%10,18%
13-03-20081 01934411,57%7,23%
06-03-2008854 4288,71%8,79%
średnia98635610,88%8,75%
Forum - TVP Info

Wszyscy16-49
DataAMRSHR %SHR %
14-04-2008392 6882,58%2,25%
07-04-2008412 1422,49%1,27%
31-03-2008310 6831,99%0,97%
17-03-2008306 2021,85%1,45%
10-03-2008323 3141,96%0,80%
03-03-2008272 0781,67%0,99%
25-02-2008363 2412,14%1,68%
średnia3397902,09%1,33%


Kilkusettysięczną widownię zyskały natomiast programypublicystyczne emitowane przez TVN24. Największą popularnościącieszyło się "Szkło kontaktowe", które oglądało średnio 430 tys.osób, co dało stacji 3,82% udziałów w rynku (2,06% w komercyjnejgrupie wiekowej 16-49). Natomiast prowadzoną przez Monikę Olejnik"Kropkę nad i" oglądały przeciętnie 334 tys. widzów, co przyniosłoTVN24 2,18% udziałów w rynku (1,43% w komercyjnej grupie wiekowej16-49). Nadawany o tej samej porze raz w tygodniu program "Piaskiempo oczach" przyciągał przed telewizory średnio 247 tys. osób,zapewniając stacji 1,72% udziału w rynku (0,96% w komercyjnejgrupie wiekowej 16-49).

Szkło kontaktowe - TVN24

Wszyscy16-49
DataAMRSHR %SHR %
14-04-2008317 8482,89%1,79%
12-04-2008194 0881,57%1,05%
11-04-2008371 3363,48%1,73%
10-04-2008531 7004,60%2,51%
09-04-2008447 0803,84%1,43%
08-04-2008489 3464,25%1,38%
07-04-2008359 9093,07%1,45%
05-04-2008218 7391,74%1,01%
04-04-2008467 7444,06%2,48%
03-04-2008454 4833,96%2,49%
02-04-2008458 7793,88%2,70%
01-04-2008571 7785,24%3,03%
31-03-2008413 0893,69%1,65%
29-03-2008297 7672,40%1,35%
28-03-2008456 5054,13%2,34%
27-03-2008497 6714,54%2,91%
26-03-2008481 0024,35%2,30%
25-03-2008399 0923,84%1,32%
24-03-2008240 1492,15%1,24%
22-03-2008190 6501,54%0,79%
20-03-2008559 3305,06%3,96%
19-03-2008643 3726,03%2,84%
18-03-2008478 6324,31%1,86%
17-03-2008422 2913,76%1,83%
15-03-2008292 4392,20%1,12%
14-03-2008383 0853,41%1,54%
13-03-2008544 3935,03%2,67%
12-03-2008513 1634,85%2,53%
11-03-2008403 1303,85%1,75%
10-03-2008440 1484,13%2,17%
08-03-2008283 8202,29%1,54%
07-03-2008404 3523,49%2,52%
06-03-2008372 4033,25%1,99%
05-03-2008524 2874,71%2,05%
04-03-2008453 1474,11%2,42%
03-03-2008349 4583,18%1,69%
01-03-2008472 2174,01%2,81%
29-02-2008415 5493,71%1,51%
28-02-2008514 7485,10%3,17%
27-02-2008534 4145,08%1,79%
26-02-2008544 2645,20%2,40%
25-02-2008666 5446,36%4,25%
średnia430 7603,82%2,06%
Kropka nad i - TVN24

Wszyscy16-49
DataAMRSHR %SHR %
14-04-2008376 7922,69%1,73%
10-04-2008460 5003,25%2,94%
09-04-2008357 9832,50%1,24%
08-04-2008306 8802,00%1,26%
07-04-2008283 4451,79%1,23%
03-04-2008302 4572,13%1,74%
02-04-2008368 6212,52%1,83%
01-04-2008388 5432,58%2,04%
31-03-2008287 5631,97%0,55%
27-03-2008301 3711,98%0,88%
26-03-2008465 7763,00%2,57%
25-03-2008269 5621,66%0,92%
20-03-2008415 2812,89%1,41%
19-03-2008290 5431,93%0,71%
18-03-2008377 6752,33%1,79%
17-03-2008361 0822,28%1,76%
13-03-2008388 9722,60%1,88%
12-03-2008410 9922,67%1,47%
11-03-2008255 8211,61%0,79%
10-03-2008301 5201,87%1,04%
06-03-2008292 6281,89%1,54%
05-03-2008318 0402,08%1,58%
04-03-2008277 7961,67%1,42%
03-03-2008255 7451,62%1,19%
28-02-2008244 5491,64%0,51%
27-02-2008303 2241,93%1,01%
26-02-2008323 1282,03%1,40%
25-02-2008329 5192,04%1,59%
średnia334 2622,18%1,43%
Piaskiem po oczach - TVN24

Wszyscy16-49
DataAMRSHR %SHR %
11-04-2008247 1321,84%1,76%
04-04-2008245 7541,74%0,91%
28-03-2008153 1581,01%0,45%
21-03-2008318 4172,31%1,09%
14-03-2008301 7542,03%0,69%
07-03-2008230 9201,58%0,92%
29-02-2008245 9821,72%1,18%
średnia2467991,72%0,96%
Kawa na ławę - TVN24

Wszyscy16-49
DataAMRSHR %SHR %
13-04-2008147 3481,13%1,11%
06-04-2008141 0581,15%1,10%
30-03-2008232 0872,09%1,82%
16-03-2008210 9541,61%1,43%
09-03-2008196 8021,59%1,33%
02-03-2008127 6590,94%0,51%
24-02-2008156 2671,26%0,85%
średnia1731681,39%1,16%



Wpływy reklamowe - liderem Szkło kontaktowe
Natomiast pod względem wpływów z reklam określonych na postawieoficjalnych cenników stacji i nieobejmujących rabatównieoczekiwanym liderem okazało się "Szkło kontaktowe", co wnajwiększym stopniu wynika z faktu, że nadawane jest aż sześć razyw tygodniu. W zajmowanym przez program godzinnym paśmie antenowymudało się TVN24 od końca lutego wyemitować prawie 8 godzin reklam,na których zarobiła 5,42 mln zł.

Natomiast trwające łącznie przez ponad 50 minut bloki reklamoweemitowane przed rozpoczęciem i po zakończeniu programu "Tomasz Lisna żywo" przyniosły TVP2 3,64 mln zł. Nieco mniejsze zyski - 2,49mln zł - osiągnął TVN dzięki reklamom emitowanym przez ponad 40minut przy programie "Teraz my!".

Pozostałe programy publicystyczne przyniosły dochody reklamowemniejsze niż milion złotych.

Programy publicystyczne - wpływy cennikowe zreklam
zreklam od 24.02 do 14.04 2008
ProgramStacjaCennikoweDługość bloków


wpływy z reklamreklamowych
SzkłokontaktoweTVN245 424 94407:57:00
Tomasz Lis na żywoTVP23 64476500:52:12
Terazmy!TVN2 491 78000:42:21
Kawa na ławęTVN i TVN241 42142501:03:21
CieniePRL-uTVP1786 83000:24:55
WartorozmawiaćTVP2362 98500:13:50
Kropka nadiTVN24216 07000:38:13
ForumTVP Info80 11500:34:49
Piaskiem pooczachTVN2450 98700:08:39

Dane dotyczą okresu od 24 lutego do 14 kwietnia br. i zostałyopracowane przez AGB Nielsen Media Research dla portaluWirtualnemedia.pl.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Tomasz Lis na żywo' najchętniej oglądany

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl