SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tomasz Strączyński i Igor Samul sales managerami w sieci reklamowej Royal Ad

Tomasz Strączyński i Igor Samul dołączyli do zespołu sprzedaży agencyjnej firmy Royal Ad. Obydwaj objęli stanowiska sales managerów.

Article

Do zadań nowych pracowników należy współpraca z domami mediowymi oraz kluczowymi klientami agencyjnymi.

Przez ostatnie cztery lata Tomasz Strączyński pracował w dziale agencyjnym biura reklamy portalu Interia.pl jako account manager.

Igor Samul w przeszłości związany był z firmami Gry-OnLine, ARBOmedia. Pracował również jako management board assistant w Bitstar, gdzie odpowiadał m.in. za marketing oraz koordynację prac zespołu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tomasz Strączyński i Igor Samul sales managerami w sieci reklamowej Royal Ad

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
magda
Powodzenia Panowie.
13 9
odpowiedź
User
zasada
róbcie internety luksusowo, tak trzymać.
13 9
odpowiedź