Tomasz Strączyński i Igor Samul sales managerami w sieci reklamowej Royal Ad

Tomasz Strączyński i Igor Samul dołączyli do zespołu sprzedaży agencyjnej firmy Royal Ad. Obydwaj objęli stanowiska sales managerów.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Tomasz Strączyński i Igor Samul sales managerami w sieci reklamowej Royal Ad

Do zadań nowych pracowników należy współpraca z domami mediowymi oraz kluczowymi klientami agencyjnymi.

Przez ostatnie cztery lata Tomasz Strączyński pracował w dziale agencyjnym biura reklamy portalu Interia.pl jako account manager.

Igor Samul w przeszłości związany był z firmami Gry-OnLine, ARBOmedia. Pracował również jako management board assistant w Bitstar, gdzie odpowiadał m.in. za marketing oraz koordynację prac zespołu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały