Tomasz Włodarczyk naczelnym Meczyki.pl

Tomasz Włodarczyk został redaktorem naczelnym serwisu Meczyki.pl (Online Venture). To nowo utworzone stanowisko.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:

Włodarczyk od stycznia jest redaktorem naczelnym serwisu sportowego Meczyki.pl. To nowo utworzone stanowisko w strukturach redakcji.

„Nieco się reorganizujemy i systematyzujemy pracę, aby lepiej przygotować się na potężną przyszłość” - uzasadniono zmiany na profilu twitterowym serwisu.

Włodarczyk do redakcji Meczyki.pl dołączył w lipcu 2020 roku. Od końcówki 2019 roku do marca 2020 roku pracował w Sport.pl (Agora). Rozstał się z redakcją po tym, jak dziennikarka „Przeglądu Sportowego” Iza Koprowiak ujawniła, że kilka lat wcześniej Włodarczyk podczas wyjazdu służbowego zachowywał się wobec niej nienależycie: łapał za udo i obrażał.

Dziennikarz na Twitterze przyznał, że pod wpływem alkoholu „osuwał się” na Koprowiak, a po odepchnięciu przez nią, zareagował wyzwiskami. „Taka moja ostra reakcja nigdy nic powinna mieć miejsca. Bezsprzecznie było to dalece niestosowne. Niedopuszczalne. Prostackie. Przekraczające granice dobrego smaku. Bardzo tego żałuję. Wstydzę się tego, w jakim byłem stanie. Wiem, że postawiłem Izę w okropnej sytuacji, ale chciałem podkreślić, że nic co stało się podczas tej podróży nie miało z mojej strony podtekstu seksualnego (…). Po publikacji wywiadu [w »Press«, w którym Koprowiak opowiedziała o sytuacji sprzed lat - red.] próbowałem nawiązać z Izą kontakt. Jeszcze raz wyjaśnić sprawę i ją szczerze przeprosić. Niestety, bezskutecznie. Wstydzę się, żałuję i bardzo chciałbym móc powiedzieć to Izie osobiście. Przepraszam” - podkreślił.

Włodarczyk w „Przeglądzie Sportowym” pracował przez sześć lat, od jesieni 2013 do jesieni 2020 roku był jego wicenaczelnym. Relacjonował zgrupowania i mecze polskiej reprezentacji piłkarskiej, był korespondentem podczas mundiali w 2014 i 2018 roku oraz Euro 2016. Wcześniej był dziennikarzem „Faktu” oraz przez kilka lat pracował w Orange Sport. Był również związany z „Super Expressem” oraz „The Sun”.

Podczas pierwszego tygodnia mundialu, Meczyki.pl przyciągnęły 2,77 mln internautów (9,32 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 4 minuty i 16 sekund (dane: Mediapanel).

Spółka Online Venture wydająca serwis sportowy Meczyki.pl i witrynę o grach wideo PPE.pl w 2021 roku osiągnęła wzrost przychodów o 121 proc. do 8,76 mln zł, a jej zysk netto zwiększył się z 2,19 do 5 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]