SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN24 najchętniej oglądaną stacją tematyczną w I półroczu. TVP Sport zyskał najwięcej

Pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych wśród wszystkich widzów w 2017 zajęło TVN24. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 na pierwsze miejsce awansowało TTV. Największym wzrostem w top 25 w 4+ pochwalić się mógł TVP Sport, a najwięcej stracił Nickelodeon - raport Wirtualnemedia.pl.

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych w pierwszym półroczu 2018 roku należało do TVN24, którego średni dobowy udział wyniósł 3,89 proc., po spadku względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 9,32 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.

Drugą lokatę zajęło TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 3,41 proc., po spadku o 3,13 proc.

Podium uzupełnia kanał TTV. Jego udział zwiększył się o 26,79 proc. i w analizowanym okresie wyniósł 2,13 proc.

Kolejną pozycję zajęła stacja TVP Seriale z wynikiem w zeszłym półroczu na poziomie 1,42 proc., po spadku o 4,70 proc.

Pierwszą piątkę zestawienia zamyka kanał TVP ABC (1,40 proc.; wzrost o 22,81 proc.).

W czołowej dziesiątce zestawienia uplasowały się jeszcze takie kanały jak: Polsat News (1,12 proc.; spadek o 1,75 proc.), Stopklatka TV (0,93 proc.; w dół o 2,11 proc.), TVP Rozrywka (również 0,93 proc.; - 7 proc.), Super Polsat (0,92 proc.; + 27,78 proc.) i Fokus TV (0,90 proc.; + 20 proc.).

Wśród 25 topowych stacji największym wzrostem w tej grupie wiekowej pochwalić się mógł TVP Sport, który od 7 czerwca br. nadaje w ramach trzeciego multipleksu DVB-T (na którym zastąpił TVP Rozrywkę). Jego średni udział w pierwszym półroczu br. wyniósł 0,69 proc. Oznacza to wzrost wynoszący 109,09 proc.

Z kolei najwięcej stracił Nickelodeon, którego wynik zmalał o 21,33 proc. do 0,59 proc.

Wśród widzów w grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, w pierwszym półroczu 2018 roku z drugiego na pierwsze miejsce awansował kanał TTV, którego udział w porównaniu do pierwszego półrocza 2017 roku zwiększył się o 36,06 proc. i wyniósł 2,83 proc.

Na drugą lokatę spadł TVN24 (2,18 proc.; spadek o 9,54 proc.). Podium uzupełniają dwa kanały: TVP ABC, które awansowało z szóstej lokaty (1,51 proc.; do góry o 34,82 proc.) oraz TVP Seriale, które spadły z miejsca trzeciego (również 1,51 proc.; - 7,93 proc.).

W czerwcu 2018 roku pierwsze miejsce zajął kanał TVN24, którego udział w porównaniu do czerwca 2017 roku zmniejszył się o 16,60 proc. i wyniósł 3,97 proc.

Drugie było TVP Info  (3,06 proc.; w dół o 22,92 proc.), a podium uzupełnia TVP Sport, który rok wcześniej plasował się poza top 25 (2,91 proc.; do góry o 646,15 proc.).

Dane 25 najchętniej oglądanych kanałów tematycznych w czerwcu 2018 roku dla grupy 16-49.

Dołącz do dyskusji: TVN24 najchętniej oglądaną stacją tematyczną w I półroczu. TVP Sport zyskał najwięcej

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Barto
Ponad połowa tych "widzów" ogląda Tvn42 dla beki
0 0
odpowiedź
User
Gość 2
Jak można oglądać TVP ?
0 0
odpowiedź
User
Badacz
Ponad połowa tych "widzów" ogląda Tvn42 dla beki

Powiedział badacz z Instytutu Wyciągania Danych Z Odbytu Jacka Kurskiego.
0 0
odpowiedź