Touch.PR odpowiada za komunikację marki Color Care

Z początkiem lutego marka kosmetyków do makijażu Color Care powierzyła Touch.PR działania komunikacyjne w ramach media relations.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Touch.PR będzie wspierać swojego nowego klienta także w doradztwie biznesowym.

Color Care to polska marka makijażowa oferująca wysokiej jakości kosmetyki wzbogacone o pielęgnacyjne składniki aktywne.

Projekt poprowadzi Artur Klich — development director, który posiada ponad 10-letnie doświadczenie w obszarze media relations.

Strony nie podają, na jaki okres zawarły umowę.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe