SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tradycyjne media wciąż skuteczniejsze od cyfrowych

Reklamy pojawiające się w tradycyjnych mediach takich jak telewizja wciąż robią bardziej pozytywne wrażenie na konsumentach niż reklamy w mediach cyfrowych.

Tak wynika z badania przeprowadzonego przez firmy Yankelovich i Sequent Partners, które obejmowało 16 rodzajów mediów - informuje serwis NYTimes.com.

Oprócz telewizji, wśród tradycyjnych mediów znalazły się m.in. billboardy, czasopisma, prasa codzienna, radio oraz kino. Wśród mediów cyfrowych uwzględniono natomiast m.in. pocztę e-mail, internetowe banery, serwisy społecznościowe, gry wideo oraz serwisy wideo online (typu YouTube).

56 procent badanych oceniło wrażenie po zobaczeniu reklam w mediach tradycyjnych jako pozytywne wobec 31 procent w przypadku mediów cyfrowych. Negatywne wrażenie w przypadku reklam w mediach tradycyjnych miało 13 procent, a w przypadku reklam w mediach cyfrowych 21 procent respondentów. Z kolei na odpowiednio 32 i 48 procentach badanych reklamy nie zrobiły żadnego wrażenia.

źródło: NYTimes.com

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tradycyjne media wciąż skuteczniejsze od cyfrowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl