Tragedia imprezowiczów w kampanii „Alkohol za kierownicą - nie zgadzam się!” (wideo)

W województwie zachodniopomorskim rozpoczęła się kampania społeczna „Alkohol za kierownicą - nie zgadzam się!” przestrzegająca przed prowadzeniem samochodu pod wpływem alkoholu. Akcję przygotowała agencja Mojotribe.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Tragedia imprezowiczów w kampanii „Alkohol za kierownicą - nie zgadzam się!” (wideo)

Kampania jest skierowana przede wszystkim do osób widzących swoich przyjaciół czy członków rodziny, którzy po pijanemu chcą wsiąść za kierownicę samochodu. Takie sytuacje często mają miejsce podczas imprez, spotkań towarzyskich czy rodzinnych, co pokazuje spot przygotowany na potrzeby akcji.

Działania są prowadzone w internecie, gdzie obejmują spot na YouTubie oraz facebookowy fanpage „Alkohol za kierownicą”, na którym zamieszczane są informacje dotyczące bezpieczeństwa ruchu drogowego, wpływu alkoholu na kierowcę, konsekwencji karnych, sposobów interwencji oraz dobrych praktyk asertywnego zachowania.

Ponadto we współpracy z samorządami m.in. w klubach i dyskotekach pojawiły się plakaty, a na dystrybutorach 30 stacji benzynowych regionu umieszczono naklejki z hasłem kampanii.

grafika

Działania zaczęły się pod koniec czerwca i potrwają przez całe wakacje. Są prowadzone w województwie zachodniopomorskim.

Kampanię na zlecenie Samorządu Województwa Zachodniopomorskiego przygotowała i realizuje agencja Mojotribe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"