SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Transfer roku” - Radio ZET promuje Konrada Piaseckiego w „Gościu Radia ZET”

Wystartowała kampania promująca nową odsłonę porannego programu Radia ZET (Eurozet) „Gość Radia ZET”, którego gospodarzem od września jest Konrad Piasecki. W roli głównej występuje prowadzący audycję.

Konrad PiaseckiArticle

Konrad Piasecki zadebiutował w roli prowadzącego „Gościa Radia ZET” w poniedziałek. Audycja nadawana jest w dni powszednie po godz. 8.00. Piasecki zastąpił Monikę Olejnik, która w czerwcu odeszła z Radia ZET po 15 latach pracy w rozgłośni.

Eurozet rozpoczął kampanię promocyjną porannej audycji z Konradem Piaseckim jako prowadzącym. Akcja obejmuje emisję 30-sekundowych spotów w telewizji (TVN, TVN24, TVN24 BIS i TV Puls) oraz w internecie (Onet, Wirtualna Polska, tvn24.pl, serwisy o tematyce biznesowej i informacyjnej).

- Jeśli ktoś interesuje się polityką i sprawami społecznymi, a  jeszcze nie miał okazji posłuchać najważniejszej rozmowy poranka, chcemy go do tego zachęcić. Dlatego zdecydowaliśmy się wyjść z promocją programu „Gość Radia ZET” poza naszą antenę. W przygotowanych spotach Konrad Piasecki zdradza autorski przepis na dobry wywiad i zaprasza na swój program w Radiu ZET - mówi Agnieszka Szozda, dyrektor marketingu Grupy Eurozet.

Koncepcję kreatywną spotów przygotował Filip Haman z Tofi Productions we współpracy z działem promocji Radia ZET. Ten sam dom kreatywny był odpowiedzialny za produkcję. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Zenith Optimedia Group i dział online Grupy Eurozet.

W okresie od maja do lipca br. udział Radia ZET w rynku radiowym w Polsce pod względem słuchania wyniósł 14,1 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Transfer roku” - Radio ZET promuje Konrada Piaseckiego w „Gościu Radia ZET”

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
DW
Spot nudny jak cholera. Za to hasło "Transfer roku" dość zadufane. Nawet jeśli to prawda, to przydałoby się trochę dystansu. Do siebie szczególnie.
odpowiedź
User
Rafik
RMF straciło na tym transferze najwięcej, Pana Mazurka nie da się słuchać.
odpowiedź
User
Kop
Nie ma ludzi niezastąpionych. Jednak w przypadku RMF danie na najważniejszą rozmowę Pana Mazurka jest moim zdaniem błędem. Już lepiej zamienić prowadzących rozmowy porannej i popołudniowej.
odpowiedź
User
M.D
największe sukcesy radia zet w ostatnich 10 latach to ludzie wykupieni z konkurencji.
No i ok - problem w tym, że jak sie podkradnie buty od Usajna Bolta - nie zostaje sie mistrzem świata! Zero pomysłu na stację,zero pomysłu na program - i ludzi.
odpowiedź
User
Indygo
Male przewietrzenie w mediach zawsze dobrze robi - a ze ZET-ka mocno bawi sie w polityke, to i ma takie wyniki IMHO
odpowiedź