SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Triumph stawia na The Icon Agency

Do grona klientów The Icon Agency dołączyła marka bieliźniana Triumph.

Article

Agencja od sierpnia odpowiedzialna jest za prowadzenie media relations i współpracę z influencerami. Produkty marki będą dostępne do wypożyczeń w agencyjnym showroomie przy ul. Mokotowskiej 51/53.

Za działania po stronie The Icon Agency będzie odpowiedzialna Monika Błocka z zespołu PR kierowanego przez Monikę Janik. Za działania showroomowe odpowiedzialna będzie Karolina Rusiecka.

Wcześniej działania public relations Triumph prowadziła agencja Pomada. Do współpracy doszło w wyniku przetargu. Agencja nie zdradza, na jak długo została podpisana umowa.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Triumph stawia na The Icon Agency

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl