SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Luiza Kobeszko nie jest już wicedyrektorką Trójki

Luiza Kobeszko przestała być zastępczynią dyrektora Programu Trzeciego Polskiego Radia, odpowiedzialną m.in. za promocję stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Nie podano mi przyczyn odwołania z tego stanowiska - mówi nam Kobeszko.

Luiza KobeszkoArticle

Wicedyrektorką Trójki Luiza Kobeszko była od października ub.r. - Moja umowa skończyła się 31 lipca. W środę popołudniu otrzymałam z działu kadr propozycję kontynuowania współpracy z Polskim Radiem, ale na innym stanowisku i w innej komórce. Nie przyjęłam jej - mówi nam Kobeszko.

Tym samym jej współpraca z Polskim Radiem się zakończyła. Na razie Luiza Kobeszko nie ma nowych planów zawodowych. - Zamierzam odpocząć i skupić się na rodzinie - mówi nam była wiceszefowa Trójki.

Z nieoficjalnych informacji wynika, że propozycje Luizy Kobeszko dotyczące poprawy wizerunku stacji nie były wdrażane przez kierownictwo Polskiego Radia.

- Umowa Pani Luizy Kobeszko z Polskim Radiem wygasła z dniem 31 lipca bieżącego roku - tyle przekazała nam Monika Kuś, rzeczniczka rozgłośni, pytana o komentarz do sprawy.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Luiza Kobeszko przez przejściem do Trójki pracowała w agencji promocji Polskiego Radia. Wcześniej był związana z Muzeum Narodowym w Warszawie. Dwukrotnie pracowała w biurze reklamy TVP - w latach 2004-2012 i 2017-2019. Była też m.in. senior project managerem Samsuga w Havas PR Warsaw i key accountem w sektorze prasy kobiecej w Wydawnictwie Bauer.

W maju br. nowym wicedyrektorem Trójki został Dawid Wildstein, wicedyrektor kanału TVP World. Dyrektorem stacji jest Marcin Wąsiewicz.

Kolejne głosy znikają z anteny Trójki

Ostatnio kilku prowadzących straciło audycje w Trójce. Nadawca nie przedłużył umowy z Aleksandrą Kaczkowską, dziennikarką muzyczną, prowadzącą ostatnio audycję muzyczną "Ciemną Stronę Mocy". Z anteny rozgłośni zniknęli też Tomasz Żąda i Wojciech Ossowski.

Z danych Radio Track wynika, że udział Trójki w okresie od kwietnia do czerwca zmniejszył się o 0,3 pkt. proc. do 1,9 proc. To jeden z najniższych udziałów stacji w historii badania Radio Track. Jeszcze dwa lata temu udział Trójki wynosił 4,3 proc.