SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Trzeci numer „Vogue Polska” w środę w kioskach. Na okładce Natalia Vodianowa

Na okładce trzeciego numeru magazynu „Vogue Polska” (Visteria) znajduje się zdjęcie modelki Natalii Vodianovej. Pismo ukaże się w sprzedaży w środę 11 kwietnia.

Trafiająca na okładkę trzeciego numeru Vodianova to nie tylko supermodelka, ale także filantropka i matka piątki dzieci (to pierwsza jej sesja dla polskiego magazynu). W majowym numerze „Vogue Polska” ukazuje się rozmowa z nią, dotycząca m.in. tego, jak poczucie odpowiedzialności przekuć w pracę dla społeczności. Oprócz tego w numerze m.in. rozmowa o tym, jak likwidować społeczne podziały i włączać w społeczeństwo wykluczonych, a bohaterowie sesji „Burberry dla wszystkich” opowiadają o miłości i wolności, pozbawionej płci i orientacji. W „Dwugłosie” Mariusz Szczygieł i Katarzyna Kolenda-Zaleska dyskutują o tym, czym dziś jest dziennikarstwo.

- Zanim wyszedł pierwszy numer, redakcję często pytano, kogo pokażemy na okładce, z kim będziemy pracować, jaki będzie polski „Vogue”. Odpowiadamy: otwarty, gotowy współpracować z każdym, kto robi coś ciekawego. Płeć, pochodzenie, wyznanie, orientacja, wiek, sprawność lub jej brak, to nie nasze kryteria - podsumowuje redaktor naczelny pisma Filip Niedenthal.

„Vogue Polska” to dwudziesta trzecia edycja magazynu na całym świecie. Poza numerem wakacyjnym, lipcowo-sierpniowym, wszystkie pozostałe będą ukazywać się co miesiąc. Cena egzemplarzowa to 16,90 zł. Wydawcą jest spółka Visteria, założona przez Kasię Kulczyk. Kolejny numer ukazuje się w nakładzie 160 tys. egzemplarzy.

Pierwszy numer „Vogue Polska”, który na rynku pojawił się w lutym br., sprzedał się w niemal 182 tys. egzemplarzach (160 tys. nakładu podstawowego plus dodruk), z czego 10 tys. egz. trafiło do prenumeratorów. - Nie moglibyśmy wymarzyć sobie lepszego startu - komentuje te dane dla portalu Wirtualnemedia.pl Justyna Markiewicz, dyrektor zarządzająca Visterii.

Zespół redakcyjny (pod wodzą Filipa Niedenthala) liczy kilkanaście osób. Pismo drukowane jest w krakowskiej Druk LSC Communications Europe. Za kolportaż, dystrybucję i e-commerce odpowiada Ringier Axel Springer Polska.

Dołącz do dyskusji: Trzeci numer „Vogue Polska” w środę w kioskach. Na okładce Natalia Vodianowa

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bla
ile stron liczy nr 3? to istotne, bo po grubym nr 1 przyszedł znacznie mniejszy objętościowo nr 2, więc jaka niespodzianka teraz?
odpowiedź
User
Jedna pani
Super! Kolejna bardzo dobra okładka!
odpowiedź
User
aZaliż
A w trzecim numerze 250 stron reklam i 24 strony treści.
Za jedyne 16,90.
odpowiedź