„Bake off - Ale ciacho! 2” oglądało 1,3 mln widzów. Będzie trzecia edycja

Drugi sezon „Bake off - Ale ciacho!” oglądało średnio 1,3 mln osób. Było to o 250 tys. widzów mniej, niż miała pierwsza edycja programu pokazana jesienią ub.r. TVP2 w czasie emisji formatu była trzecia w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 4,10 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Bake off - Ale ciacho! 2” oglądało 1,3 mln widzów. Będzie trzecia edycja

Program „Bake off - Ale ciacho!” na antenie TVP2 pokazywany był w poniedziałki o godz. 21.45, w okresie od 6 marca do 15 maja br. Średnia widownia drugiej edycji programu wyniosła 1,27 mln osób, co przełożyło się na 10,19 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 9,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,18 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził drugi odcinek programu, który śledziło 1,53 mln osób.

grafika

Nowy teleturniej miał jednak o 300 tys. widzów więcej, niż pokazywana w tym paśmie wiosną ub.r. „Sonda 2”. Tę misyjną produkcję śledziło średnio 967 tys. widzów, co dało jej 8,01 proc. udziału w 4+ i 6,49 proc. w 16-49.

Dwójka w paśmie nadawania „Bake off - Ale ciacho!” zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” był Polsat z udziałem na poziomie 13,46 proc., nadający w tym czasie filmy fabularne. Drugi był TVN (12,57 proc.; „Druga szansa” i „Żony Hollywood”), a czwarta - TVP1 (2,83 proc.; gł. Teatr TV).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/masterchef-junior-2-wygral-z-konkurencja-tvn-z-reklam-zarobil-30-23-mln-zl ##

grafika

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków drugiej edycji teleturnieju wyniosły 4,10 mln zł. Dla porównania, pierwsza edycja zarobiła z reklam 5,68 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Bake Off - Ale ciacho!” to kulinarny program w formie turnieju, w którym 12 uczestników rywalizuje ze sobą przygotowując ciasta i inne wypieki. Program oparty jest na brytyjskim formacie „The Great British Bake Off”.

Po wakacjach TVP2 pokaże trzecią edycję programu do której właśnie ruszyły castingi.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-rodzina-sama-w-domu-tvp2-reality-show-jednak-zyskuje-ogladajacych-z-odcinka-na-odcinek ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero